Ik heb de afgelopen dagen een paar keer kunnen nadenken over de mogelijkheden voor de variabele opbouw en ben voorlopig nog niet verder dan een bodemplaat
. Voorzien van een hoop gaten ter bevestiging van de variabele opbouw. Om te overtuigen heb ik van karton even een mock-up gemaakt, zo kan ik mooi kijken hoe alles uitkomt met de elektronica en hoe diep de laadbak tov het origineel kan worden (best flink dus
).
Daarvoor moest natuurlijk wel eerst de schaar in de body!! 8-O Toch altijd zonde zo een nieuwe body, maar de nep laadbak is er af !! Nu is er echt geen weg meer terug en moet het nu wel goed gaan komen, slik. Ook heb ik inmiddels wat ideeën doorontwikkeld en geschetst, toch iets meer tastbaar als een idee in je hoofd.
ðimg 6402 mock-up bodemplaat 1
ðimg 6404 mock-up bodemplaat 2
ðimg 6411a diepte laadbak tov origineel
Het lijkt op zich werkbaar maar overtuigd ben ik zeker niet
. Eigenlijk vanwege de dubbele bevestiging, ik bedoel de bodemplaat moet aan het chassis gemaakt worden, dan de opbouw aan de bodemplaat. Het is eenvoudiger en mooier gemaakt als de opbouw dan middels dezelfde bevestiging, als de bodemplaat aan het chassis, kan worden bevestigd.
Het idee van de bodemplaat gaat hem dus niet worden …. Ik zal het moeten zoeken in de vorm van een aantal afzonderlijke bevestigingspunten. Ik heb ondertussen al een beter idee, hier ga ik vanavond aan werken
. … volgende post hopelijk opgelost !!!

Daarvoor moest natuurlijk wel eerst de schaar in de body!! 8-O Toch altijd zonde zo een nieuwe body, maar de nep laadbak is er af !! Nu is er echt geen weg meer terug en moet het nu wel goed gaan komen, slik. Ook heb ik inmiddels wat ideeën doorontwikkeld en geschetst, toch iets meer tastbaar als een idee in je hoofd.

ðimg 6402 mock-up bodemplaat 1

ðimg 6404 mock-up bodemplaat 2

ðimg 6411a diepte laadbak tov origineel
Het lijkt op zich werkbaar maar overtuigd ben ik zeker niet

Het idee van de bodemplaat gaat hem dus niet worden …. Ik zal het moeten zoeken in de vorm van een aantal afzonderlijke bevestigingspunten. Ik heb ondertussen al een beter idee, hier ga ik vanavond aan werken

Laatst bewerkt door een moderator: