Haastnooit's SCX10 Honcho

Aangezien jij de auto zelf hebt gebouwd even een vraag, op de bovenzijde van de voor en achter as zitten aan weerszijden 2 gaatjes, zijn dit directe verbindingen met de assen zodat hier water in kan lopen of zijn dit loze gaten voor iets anders.
Namelijk als ze open zijn zou er dus rotzooi en/of water zo bij de assen kunnen lopen, aangezien ik al 2 trials heb gehad.

Hij is erg mooi ik ben ook met zo`n project bezig,
Die van mij word ook zo (de kleuren),

Kleine update: Ik heb weer eens een paar scale dingetjes gemaakt om de Honcho verder aan te kleden. Helaas lukt het me niet goed om iets te verzinnen om de voorkant meer detail te geven .... alles hangt weer aan de flatbed LOL.

Eerst een krik gemaakt van reststukjes polystyreen van verschillende dikte, wat kleine schroefjes uit gesloopte elektronica en een klein stukje staaldraad en een M2 moertje. Moeilijk te zien op onderstaande foto, maar het handvat is gemaakt van een stukje isolatie van een 14 AWG elektradraad, hier heb ik de koperen kern uitgetrokken om het over het staaldraad te kunnen schuiven.

full

Daarna een bungelende emmer, gemaakt van een "ouderwetse" container van filmrolletjes, het hengsel is gemaakt van een paperclip en het handvat is een stukje zwarte tape. De haak aan het chassis is weer een stukje paperclip.

full

Ook nog een opbergkastje op de achterwand van de cabine, uiteraard met hangslot want je wil je spullen niet laten stelen. Recept wederom polystyrol en paperclips.

full

Om de krik op te kunnen hangen, heb ik aan beide zijden van de flatbed een rail gemaakt van 1.5mm staaldraad.

Verders nog de shocks verwisseld voor tamiya TLT dempers en een kleine mod aan de voorbumper, zodat deze verder achterover staat.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent weer goed bezig geweest Ronald, top ziet het er allemaal weer uit, super idee van die emmer, was ik ook al tijden naar op zoek dus ga ik je idee even lenen :D.

bij landrovers zie je dat veel:

maak een roofrack en span daar dan staalkabels naar de voorkant van je motorkap.
voor de rest kan je nog wat traanplaat op het la,ge gedeelte van je motorkap doen(uiterste zijkanten maar toch bovenaan, snappie?)

t'is maar een idee!

grtz

Begrijp wat je bedoelt , maar wat je zegt; het is meer een LR ding. En een roofrack op de Honcho weet ik niet of ik dat wel wil .... is al vaak genoeg gedaan. Maar bedankt voor het meedenken ;)

Is het zo erg te zien ....... :mrgreen: Ben eigenlijk altijd meer een bouwer geweest als een echte rijder, maar de laatst gemaakte ommezwaai in de hobby beleving heeft dat wel veranderd. Blijf wel een mooi weer rijder .... lol, ik zal graag deelnemen aan 1 van de trails in juni of juli ;)

Back