Kleine update: Ik heb weer eens een paar scale dingetjes gemaakt om de Honcho verder aan te kleden. Helaas lukt het me niet goed om iets te verzinnen om de voorkant meer detail te geven .... alles hangt weer aan de flatbed LOL.
Eerst een krik gemaakt van reststukjes polystyreen van verschillende dikte, wat kleine schroefjes uit gesloopte elektronica en een klein stukje staaldraad en een M2 moertje. Moeilijk te zien op onderstaande foto, maar het handvat is gemaakt van een stukje isolatie van een 14 AWG elektradraad, hier heb ik de koperen kern uitgetrokken om het over het staaldraad te kunnen schuiven.
Daarna een bungelende emmer, gemaakt van een "ouderwetse" container van filmrolletjes, het hengsel is gemaakt van een paperclip en het handvat is een stukje zwarte tape. De haak aan het chassis is weer een stukje paperclip.
Ook nog een opbergkastje op de achterwand van de cabine, uiteraard met hangslot want je wil je spullen niet laten stelen. Recept wederom polystyrol en paperclips.
Om de krik op te kunnen hangen, heb ik aan beide zijden van de flatbed een rail gemaakt van 1.5mm staaldraad.
Verders nog de shocks verwisseld voor tamiya TLT dempers en een kleine mod aan de voorbumper, zodat deze verder achterover staat.