Haastnooit's XR10 BeetleJuice 4

Mjah, mat is lastig op een crawler. Dan moet je spuiten op de buitenkant, met zwart of de binnenkant en PS55 op de buitenkant. Maar de krassen die je onheroepelijk op de body krijgt, die worden dan weer glimmend. En dat wordt dan niet zo een fraai gezicht denk ik.

Maar goed, de body zal aankomende winter worden vervangen voor een bodyless chassis.

Mail die ik had gestuurd:

Hi Rob,

Thanks, for the reply. Can you give a date indication ? Me and a buddy of mine are really lookin' in to get a set of the weights with additional 1/4 rings asap. Gues we need them badly !!

Thanks, Ronald

Antwoord van VP:

Hi Ronald
I my self would like a pair, right know no date we are knocking products down as fast as we can, just keep checking.
Thanks Rob

Mmmm, zit niks anders op om te blijven checken dus !

[edit] Ja, de blauwe mannetjes zaten er weer eens tussen met hun grijpgrage dubbeltjes draaiende vingertjes.

Rare lui die amerikanen, in ieder geval die Rob, want een dag later als de geciteerde mails zijn de knuckle weights dus in stock.

[edit] En binnen een dag (en bij ons nacht) al weer out of stock .... jammer

Laatst bewerkt:
De voorlopig laatste parts zijn onderweg, volgend jaar zal ik pas aan de ombouw kunnen beginnen. De directie heeft per direct een 'winterstop' verklaard, nu met de feestdagen en nog een hele hoop verjaardagen voor de deur. Bijna de hele familie is in december en januari jarig ... LOL

Ziet er top uit!

Maar is geen Losi:murder:

ben benieuwd hoe die presteert! Kom je in januari nog naar purmerend?

Vroeg ia betrekkelijk. Ik ben er vroeg. Maar je mag komen zo laat je wilt.
Een kater... Lol.. dat is lang geleden voor mij...

Dat is een mooi verslagje dat je gemaakt heb Ronald.

Proficiat dat je zolang kunt afblijven van dat VP spul, zal niet gemakkelijk zijn.

Ben wel benieuwd naar de prestaties.
Ik zie jullie wel op 29 januari in Purmerend.

steven

Dat is een mooi verslagje dat je gemaakt heb Ronald.

Proficiat dat je zolang kunt afblijven van dat VP spul, zal niet gemakkelijk zijn.

Ben wel benieuwd naar de prestaties.
Ik zie jullie wel op 29 januari in Purmerend.

steven

Dankje voor de complimenten Steven. Dat doosje met oa VP spul heeft idd een grote aantrekkingskracht ... lol. Maar ik kan me tot nog toe nog beheersen .... Heb ook nog niet alles compleet dus dat maakt het iets makkelijker.

Mooi ding, volgens mij hou jij wel van axial;)

groeten, Geert

Ja, dat klopt wel. Axial maakt op zich niet zo veel wagens, maar wat ze maken is precies in mijn straatje :mrgreen: Ook de Wraith en de Exobuggy spreken me wel aan, maar voorlopig komen die er nog niet bij hoor !

Ik heb de Wraith vorige week in t echie mogen aanschouwen, tis geen crawler of trial maar een waanzinnig auto om je mee uit te leven in ruw terrein met een hoog fun gehalte.

Volgens mij kun je die reply's gewoon zelf verwijderen ronald...
dus ook deze.. dan schoon je je topic zelf weer ff op ;)

Nah, dat vind ik niet perse nodig, een beetje chitchat over andere dingen vind ik niet zo erg. Maar liever geen hele discussie over het functioneren van een ander type as in een heel andere setup ;)

Afgelopen zondag naar de rookiecrawl geweest in Purmerend, het was een gezellige en leerzame bijeenkomst. Jammergenoeg kon ik niet de hele dag, dat moet de volgende keer zeker anders ... LOL

Het was ook de laatste rit met de XR10 in stockvorm, en dat is maar goed ook, want de zwarte verf laat los van de body. Kennelijk een spuitbus van mindere kwaliteit want het geel blijft perfect zitten. 's Avonds heb ik de meeste verf er zo vanaf kunnen pulken .... De XR10 heb ik gisteravond compleet gedemonteerd, de huidige stand is:

full

Nu kan de BJ4 ombouw beginnen .... wordt vervolgd !!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back