Beste Paul,
Een king tech 45 lijkt me een maatje te groot.
Heb zelf de kingtech 45 in een viperjet van blackhorse gehad dat is een zeer goede combi.
Nu heb ik daar een ongelukje mee gehad en ben bijna klaar om alles over te zetten in een avanti.
Misschien dat qua maat hij er wel in past maar je hebt best wel een grote tank nodig.
Had in mijn viper een 1 liter tank en kon hier ongeveer 4,5 min mee vliegen.
Daarom heb ik in mijn avanti nu een 1,4 liter tank.
Denk dat het al een uitdaging is om uberhaupt een 1 ltr tank erin te krijgen.
Ook een pijp kan een probleem zijn.
Als je kiest voor een grumania pijp dan krijg je een pijp die een range heeft van 40 tot 80.
Er zit best wel een grote inlet op deze pastte net in de viper en in de avanti.
Nu kun je deze wel aanpassen maar dan is de vraag wat je verliest qua vermogen
De habu is een stuk smaller dus kijk hier ook goed na.
Maar als het past dan moet dat ding wel heel erg hard gaan.
Vraag me wel af of de vleugelbelasting niet te groot is.
Het landen word wel een uitdaging hierdoor.
Aankomende zondag ga ik naar jetpower.
En ik ga mij ook nog orienteren naar wat anders.
Want ook de avanti is qua bouw eigenlijk te licht.
Je moet echt heel netjes landen anders heb je een probleem met het landingsgestel.
Deze onderstaande kist is speciaal gebouwt voor een 45 .
https://kingtechturbine.lu/Mini-Turbora_1.
Kost ook wat natuurlijk.
In elk geval veel succes met de keus.
Gr,
Arjan