Hafentorpedoboote S34 en S35

Image1616168679.889472.jpg
Image1616168712.023445.jpg
Image1616168739.626167.jpg

Vond in de rommelschuur nog een lijstje. Water gevonden op internet geprint, paspartous op maat gesneden en glasplaat ervoor. Schepen met één drupje vastgezet, zodat ik ze later kan verwijderen.

Opvallend is nog dat de bodem van het schip al iets rondloopt, krom getrokken, een waarschuwing mijn volgende schip op een vlakke plaat te bouwen en daarop vast te lijmen, een tip die ik laatst kreeg.

Hallo Erik,

De bouw gevolgd, en echt wel ongelofelijk wat je op deze mini schaal hebt weten neer te zetten.
Vooral die foto van de scheepjes naast het pincet maakt duidelijk hoe klein ze echt zijn.
De eindafwerking met de display is de kers op de taart!

Mvrgrt,

Jan

Hallo Erik,

De bouw gevolgd, en echt wel ongelofelijk wat je op deze mini schaal hebt weten neer te zetten.
Vooral die foto van de scheepjes naast het pincet maakt duidelijk hoe klein ze echt zijn.
De eindafwerking met de display is de kers op de taart!

Mvrgrt,

Jan

Dank je wel Jan. Mijn volgende schip is gelukkig vele pincetten lang, alhoewel op dezelfde schaal en weer in karton. Of het net zo gedetailleerd wordt weet ik niet [emoji6].

Misschien zie ik je terug bij het verslag van de Johan van Oldenbarnevelt [emoji1303]

Back