volgens mij was je setup al een keer vertelt
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oow ja srry
totaal (in dollars) ben ik dit kwijt
1 444 TR-M-180A - Turnigy Marine 180A Brushless Boat ESC $129.95 273g![]()
2 keer 694 Z50006S-30 - ZIPPY Flightmax 5000mAh 6S1P 30C $178.12 1718g![]()
1 30 KB45-10XL - KB45-10XL 1200kv Brushless Inrunner $55.00 600g
totaal $363.07
en dat in euro's€181.53
ongeveer
Je bent de lipo lader en de balancer vergeten.
hier word het gezechtde lipo is bruikbaar..
denk alleen dat je er wel 2 paralel moet gaan zetten.
.
nee het gaat dan wel over de 6slipo'ssorry, ik dacht dat jaimy 2 3s lipo's bedoelde. maar dan heb je te weinig toeren.
En wat gaat het je kosten als je de spullen bij 2Brothers koopt? Ik denk niet dat daar erg veel verschil in zal zitten.
Maar je begint wel een beetje in herhaling te vallen. Eerst een draadje starten met wat je allemaal wel niet wilt gaan doen/bouwen, vervolgens krijg je te horen wat hier allemaal bij komt kijken en wat dat gaat kosten en uiteindelijk kom je met de mededeling dat je geen budget hebt.
Misschien is het verstandig om je eerst eens te concentreren op 1 project, daar het geld en de informatie voor bij elkaar te sprokkelen en dan pas te starten met de bouw en een bouwdraadje te starten?
WAT ZUUR JIJ NOU !!Leer nou eens even DEFTIG schrijven man.
spullen bij 2bro's halen ga je gruwelijk duurder uit zijn ..
dat is 1 ding wat zeker is.
daar in tegen is het kwaliteit wel een heel stuk beter.
maar inderdaad ga eerst eens goed op 1 project concentreren en goed uitvogelen wat het dan allemaal gaat kosten.
want je dacht dat je er wel met een euro of 50 zou komen maar uiteindelijk zal je een 10 voud meer kwijt zijn