Beste Allen.
H Hoks en XJR1300! is inderdaad dezelfde persoon.
Namelijk H Hoks ik dus.
Beste Bruno.
Dat jij nog nooit een beschrijving hebt gelezen is mij nu wel duidelijk (niet onaardig bedoeld overigens)
Alle OS FX AX en FX type is aanbevolen 5%-20% nitro afhankelijk van prop keuze en minstens 18% olie.
Alle OS LA type is 5%-15% nitro aanbevolen afhankelijk van prop keuze en minstens 18% olie.
Allen.
Waarom gebruik ik 20% omdat ik het meeste vermogen wil.
En er zitten veel voordelen aan.
Makkelijk afstelbaar.
Een keer afstellen en klaar. (na het inlopen natuurlijk)
Altijd dezelfde afstelling of het nu 5 graden is of 30 graden buiten maakt niet uit.
Makkelijk starten (dus niet kloten op het veld zie ik veel om mij heen)
Motoren zo goed als onverslijtbaar.
En een beschrijving afdoen als onwaar of vodje vind ik echt belachelijk.
Beste Brutus.
Wat ik nu niet snap is dat jij met jouw kennis van zaken zoals je altijd zegt.
Dat jij deze laatste uitspraak doet.
Afstel of motorloop-problemen oplossen door er meer Nitro in te gieten, is hetzelfde als een olieverbruikende auto repareren door een grote kan olie in de kofferbak te zetten....
Ofwel: Niet repareren dus....
Nee het is niet repareren,(hij hoeft niet gerepareerd te worden want hij is goed die bepaalde motor) maar precies doen wat de fabrikant van je vraagt om te doen.
Toch niet zo moeilijk lijkt mij.
Of je moet het natuurlijk beter weten dan de fabrikant, ja dat kan ook natuurlijk.
Nou laat ik je uit de droom helpen de fabrikant weet het ,het beste van zijn producten en zal er alles aan doen om het gebruik er van zo goed mogelijk te laten verlopen.
Allen
Verder moeten jullie maar doen wat je niet laten kunt,maar niet piepen als er iets mis gaat door eigen schuld.
Henk.
H Hoks en XJR1300! is inderdaad dezelfde persoon.
Namelijk H Hoks ik dus.
Beste Bruno.
Dat jij nog nooit een beschrijving hebt gelezen is mij nu wel duidelijk (niet onaardig bedoeld overigens)
Alle OS FX AX en FX type is aanbevolen 5%-20% nitro afhankelijk van prop keuze en minstens 18% olie.
Alle OS LA type is 5%-15% nitro aanbevolen afhankelijk van prop keuze en minstens 18% olie.
Allen.
Waarom gebruik ik 20% omdat ik het meeste vermogen wil.
En er zitten veel voordelen aan.
Makkelijk afstelbaar.
Een keer afstellen en klaar. (na het inlopen natuurlijk)
Altijd dezelfde afstelling of het nu 5 graden is of 30 graden buiten maakt niet uit.
Makkelijk starten (dus niet kloten op het veld zie ik veel om mij heen)
Motoren zo goed als onverslijtbaar.
En een beschrijving afdoen als onwaar of vodje vind ik echt belachelijk.
Beste Brutus.
Wat ik nu niet snap is dat jij met jouw kennis van zaken zoals je altijd zegt.
Dat jij deze laatste uitspraak doet.
Afstel of motorloop-problemen oplossen door er meer Nitro in te gieten, is hetzelfde als een olieverbruikende auto repareren door een grote kan olie in de kofferbak te zetten....
Ofwel: Niet repareren dus....
Nee het is niet repareren,(hij hoeft niet gerepareerd te worden want hij is goed die bepaalde motor) maar precies doen wat de fabrikant van je vraagt om te doen.
Toch niet zo moeilijk lijkt mij.
Of je moet het natuurlijk beter weten dan de fabrikant, ja dat kan ook natuurlijk.
Nou laat ik je uit de droom helpen de fabrikant weet het ,het beste van zijn producten en zal er alles aan doen om het gebruik er van zo goed mogelijk te laten verlopen.
Allen
Verder moeten jullie maar doen wat je niet laten kunt,maar niet piepen als er iets mis gaat door eigen schuld.
Henk.