Havilland dh-98 mosquito KA114. !!

Met mij gaat alles goed.
Maar door de corona gedoe een beetje veel druk geweest.
Mini winkeltje vanaf half december.
Gewoon door gedraaid.
En de hele winkel verder overhoop gehaald.
Plakken schilderen zo hier en daar vernieuwde verlichting etc etc.
En vorige week nog een waterleiding die lekwas.
Weer drie dagen zoet geweest.
En ja 1 keer al gevlogen en het is al gelijk wereldkundig.!
En de moos licht geduldig t wachten.

Groeten HanDeBouwer.

Dat vliegt als op rails, en dat geluid......... MUZIEK! :thumbsup:
In de 80tiger en 90tiger jaren ben ik (heel) veel in Engeland geweest en heb daar veel moois zien vliegen. Dit soort kisten waren echter vrij zeldzaam want er ging heel veel in zitten. Tijd en geld bedoel ik dan. Tijdens een aantal shows op Old Warden waar ik ook aan mee heb gedaan vloog er af en toe zo iets moois als dit. Die kisten stalen altijd de show, en terecht!

De moos op het filmje heeft een hele mooie cockpit en piloot.
Denk dat die er nog uit is.

Maar ander nieuws na een jaar het tape van de cockpit van mijn moos.
Kijk wat een uitzicht.

AM-JKLWhQbd3PckmafJIwMiehrG3gfKWDOXlJMi09cjJoR80EYu4iQZqWawsvcw4aExC5U2FBxSmKCjQMfqlla0wV4Jp1zPsgsMSDOhkqrOLlUq9L1lp-nEwI9FNpxTBSJZfy_gnlGLktN4s0xyTzMPEv2pY=w1249-h937-no

AM-JKLXe-eGEuI1rcMxdC7p3TbX-9yyu-MiO2VxFCsWPLhpaZQD80gMGrVt4fiH8QIh77Cm5Dslkjvnq6_KjoePn4s55P9w67h3dbzL0p8nYXgHOffOQoH9wclxQneKdvHYtfJ3rxvA-OvB8XPjy0Dgr-Mua=w1174-h880-no

AM-JKLUPpfWTFYYVjhyavWwuyIHjImQjftyu47imTjttALM9RJQbosV44WUMwxtciAEN-MLHpF6Fe6IvvPRhGNtl2VecFnj50SUo3mMvfL3CFkAy9-0A763c49VX6rH5ByY83NBW3qQ5RAZ9fNSZgpdR4p-5=w1174-h880-no

Groeten HanDeBouwer.

Schitterend Han!

Goed dat je tape na een jaar mooi heeft losgelaten zonder lijmresten.... Mijn pa had ook ooit zoiets gedaan maar daar bleven wel wat tape lijmresten zitten. Kreeg je uiteindelijk wel weer schoon met wasbenzine maar dat droogt het kunststof weer uit zodat je al snel van die mini krasjes gaat ziet (Crazing)

Back