Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de hurricane is volledig gebouwd volgens de tekening van yke rusticus die wij hebben. dus ook alles wat van triplex moet zijn is van triplex en wat van balsa moet zijn is van balsa.
bij de eerste vlucht waren ze vergeten om het zwaartepunt te wegen en was dus staartlastig. na de start vernam de piloot (martin v/d kaap) dat hij staartlastig was en zette hem direct neer omdat er niet mee te vliegen was. en kwam met 1 vleukelhelft aan de grond en knapte van die vleugel de beplanking eraf. dus ookal zat er koolstof in dan was hij ook stuk geweest. de beplanking knapte snel los doordat het alleen was geverft zonder dat er bespanning op zat (bijv. glasmat) en daardoor zat er veel spanning op.
inmiddels zit er zoals stefan al zij g4 op dus dat is sterk genoeg (maar wel zwaar).
ik zou zeggen gewoon vliegen stefan.
mvg. ronald
Zit er nu ook glasmat op???en webbings tussen de liggers???
Als er alleen g4 op zit is dat water naar de zee dragen.
In iedergeval veel succes met de vlucht.
ik weet ook niet waarom ze hier niet in zijn gezet.
want normaal zet mijn vader de webbings er wel tussen
zelfs bij een charter haha. en bij de christen eagle die in
aanbouw is zitten ze er ook tussen.
Die webbing tekent yke nooit in de tekening
Mij opinie:
Met een formaat als deze en gewicht van 20kg! Als ik de vleugel constructie zie, en verneem hoe de kist is gebouwd, zou ik zelf de conclusie trekken om een nieuwe te bouwen met de juiste bouwwijze en een gewicht proberen te halen van 15kg.
Groetjes, Edwin
en komt vanzelf goed dacht ik...
@ Jasper,
je hebt de kist mogen aanschouwen opt 30 jarig bestaan bij mta in ter apel..
ga hem na de vlucht echt weer helemaal netjes maken kwa plekjes..
zodat dat de hurricane volgend jaar mee kan naar stadskanaal de schaal meeting..
@ ronald over,
je weet zelf hoe of de hurricane vliegen wil heb nu 22 10 er op.. en ga met mooi weer nog eens vliegen en kijken hoe het nu gaat...
maar ik wist niet dat je pap hem gebouwd heeft... als jullie de tekeningen nog hebben zou ik die mogen kopien?
het gewicht/ zwaartepunt is nu een stuk beter nu het lood helemaal voor in zit...
tis gewoon een zware dame.. haha..
hee mischien tot zondag..