Dus maar rommelen met de ontvangeraccuvoeding, parallel aan deze electrische schakelaar of zo.
Ontvanger-accu? ik neem aan dat je de ontstekings-accu bedoelt?
Wat ik heb gedaan is de normale schakelaar in de zijkant van de romp, om de ontsteking te kunnen inschakelen, weggelaten en daarvoor in de plaats de electronische killswitch gebruikt.
Waarom zou je nog een handmatige schakelaar nodig hebben als je de killswitch via de zender kunt bedienen. En als de ontvanger-stroom uitgeschakeld wordt, schakelt de killswitch ook de ontsteking uit.
Het enige dat ik wel gedaan heb is dat ik in de draden van de ontstekings-accu naar de killswitch een paar MPX stekkers gesoldeerd heb zodat ik die kan gebruiken om de ontstekings-accu te laden en zodat ik de stekkers los kan halen als ik langere tijd niet vlieg. De killswitch lekt namelijk een heel klein beetje stroom zodat de ontstekings-accu over langere tijd (weken/maanden) wordt leeggetrokken.
Ik heb alleen nog het 'schakelaartje' van mijn powerbox onderop de romp en daarmee zet ik de hele kist in 1x aan. Inclusief ontsteking (op de zender). Vroeger had ik 3 schakelaars in de zijkant van de romp zitten. twee voor de ontvanger-accu's en eentje voor de ontstekings-accu.