Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja op zoiets zat ik toen ik landde, moet nu alleen even kijken wat ik moet veranderen wil ik langer kunnen vliegen, zat toch op een 15 minuten te richten, misschien zonder landinggestel en dan vanaf een rek opstijgen.
Dat is dus optimaal rendement halen uit motor/prop combinatie.
of misschien toch over naar 5 of 6 cellen?
als je in manual heel even hovert, bij hoeveel procent gas hover je dan? als je nog vermogen genoeg hebt zou ik eens voor de test 2x 4s 5000 eronder hangenals je met 1 4s 5000 en die 800 gram al op 60-70 procent hovert, zou ik toch naar 5 of 6s gaan...
maak even een ykabeltje voor je accu's, en probeer eens 2x 4s 5000. en kijk dan eens ook in manual op hoeveel je hovert![]()
Dat ligt eraan of zijn checker (als hij die gebruikt) nul meet met de veilige 20% er nog in, of dat hij dat niet doet.Yikes... 17% is wel laag! Dat komt de levensduur van je accu's niet te goede. Ik zou andere props gaan nemen en een meter er tussen zetten. Meten is weten en zo het optimale rendement bepalen.
,Volgens mij was mijn punt voor Thom wel duidelijk Emil.
,
Velen weten dit (nog) niet.. (het verhaal van de lipo checker)
Daarnaast is capaciteits meting op basis van onbelaste spanning zoweisoo een meting met een "natte vinger", het geeft een indicatie.
Moet zeggen nu ik de unisens-E module gebruik, word het er wel een stuk makkelijker van.
Ding is verdorie accuraat.. Heb alarm op verbruik en voltage staan. Normaal bleef ik wel zo dat ik de v-sen unit kon zien,maar met de TBs wil ik toch wat verder, en dna is telemetrie wel makkelijk idd!