Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik nog iets in de groep mag gooien: ik zit nog een paar honderd euro onder mijn budget en zie dat mikado beide heli's ook verkoopt met de v-bar. Ik kan alleen niet goed vinden wat dit systeem veranderd aan de heli.
Blijkbaar maakt het de paddels overbodig(?) en hoef ik geen gyro meer aan te schaffen en word de nauwkeurigheid beter.
En je kan het gewicht van de paddels instellen(?) dus ik zou ze eerst zwaar kunnen instellen voor meer stabiliteit tijdens het leren vliegen en later lichter als ik toe ben aan stuntwerk? (of is het net andersom)
Klinkt als perfect hulpmiddel voor beginnende vliegers toch?
Wat vinden jullie: een nutteloos hebbedingetje of een goeie toevoeging voor mijn setup (en zo ja: wat doet het precies)
Ok, de setup is nu bijna compleet. Nog een paar laatste details en dan is het tijd om te bestellen en bouwenHieronder de setup
Ben nog op zoek naar niet al te dure lipo accu voor de ontvonger, kontronik jazz heeft geen BEC. Hoeveel V, capaciteit etc. moet de accu voor de ontvanger hebben?
- Logo 600 3D + V-Bar
- Hacker A50-16S
- Kontronik Jazz 55-10-32
- Flightpower Evo 30 10S1P 3200 MAh 30C
- 3x Futaba S3152
- tailservo: Futaba S9254
- Futaba 10C
mvg Simon