Hele partij oude tekeningen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey

hey ik zou planne wil heb voor een vliegdekschip tebouw ik hoop dat er iemand mijn kan help mijn msn is kris-dv@hotmail.com ik hoop dat je mij kunt help danku voor het lezen

hey ik hep geen planne om een vliegdekschip tebouw ik kan je nie help danku voor het vragen

Leuk, dat Zuid-Afrikaans

Af en toe krijg ik vragen of ik tekeningen heb van modellen van commerciele aanbieders. Die heb ik dus niet. De tekeningen die ik heb zijn allemaal tekeningen uit tijdschriften, en daar zitten geen modellen tussen van Graupner, Multiplex, GreatPlanes etc. Helaas.
Het bestand wordt nog steeds met enige regelmaat geupdate met de laatste uitgaven.

Even zoeken op "lijn" in het excel bestand in post nr 1 van dit draadje. Er staan enkele lijnbesturingsmodellen tussen.

Onlangs heb ik van de bron van dit archief nog een aantal tekeningen gekregen, deze heb ik vandaag toegevoegd aan het excel bestand. Enkele hele mooie grote zwevers en een Catalina. Te vinden aan het eind van het bestand bij de tekeningen zonder bouwbeschrijving.

Smaakt naar meer

Hoi,
Ben ik weer. Alhoewel ik nog wat projectjes te gaan heb zou ik toch heel graag de tekeningen van de Catalina en de P38 Lightning willen hebben.
Graag even via een pb je gegevens en dan maak ik het bedrag over.

Alvast bedankt !
Luc

Fotor, ik heb wel interesse in de tekening van de mosquito, ik zag dat je die 2 pagina's terug nog aanbood omdat iemand niet meer wou?
Toch 2 jaar geleden maar het komt alleen maar handig uit als je hem nog zou hebben liggen.
Pb voor verdere gegevens ?

Zo zeg, dit draadje lijkt ineens weer los te barsten. Maanden niets gehoord, en nu binnen 2 dagen een aanvraag of 4 (ook per pb). Het wordt weer slechter weer zeker ;).
Ik ben even een paar dagen druk met werk, ik hoop richting het weekend weer even tijd vrij te kunnen maken. Dan ga ik voor iedereen alles uitzoeken. Iedereen krijgt antwoord.

Ik ben er door een ander forumlid op gewezen dat het wel degelijk niet legaal is wat ik hier aan het doen ben. Eerder in dit draadje heb ik hier mijn zorgen al over geuit, en toen waren de reacties dat het wel mee zou vallen. Blijkbaar is dat niet het geval en zou ik hier problemen mee kunnen krijgen. Daar heb ik geen zin in.

Ik zie mij dus genoodzaakt te stoppen met deze 'service'. Ik heb het gedaan om mensen te helpen met deze mooie hobby, maar als ik straks problemen zou krijgen sta ik er alleen voor. Ik zal de punaise laten verwijderen (draadje is sticky) en het draadje laten sluiten.

Helaas, het is niet anders. Een praatje maken per pb blijft natuurlijk mogelijk.

Hoi, een door jou gevoerde inkijk-service lijkt mij echt niet illegaal. Waarom zou ik bij jou mijn toekomstige aankoop niet mogen bekijken / controleren ? :D

Guus

Ik ben er door een ander forumlid op gewezen dat het wel degelijk niet legaal is wat ik hier aan het doen ben. Eerder in dit draadje heb ik hier mijn zorgen al over geuit, en toen waren de reacties dat het wel mee zou vallen. Blijkbaar is dat niet het geval en zou ik hier problemen mee kunnen krijgen. Daar heb ik geen zin in..

Heb ooit ooit eens gedacht aan een database voor tekeningen.
Daarom heb ik nooit mijn verzameling tekeningen hier geplaatst .

Helaas, het is niet anders. Een praatje maken per pb blijft natuurlijk mogelijk.

Hier idem.

Groeten, JH

Ik heb gevraagd om dit draadje op slot te doen en de punaise eraf te halen.

Ik blijf het archief updaten, dus het kan gewoon bekeken blijven worden door de liefhebbers, alleen het draadje staat niet meer bovenaan in beeld. Informatie over tekeningen kan natuurlijk altijd worden opgevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back