hi
om 1.8 M te vliegen dan moet je de rotor op ong 1100/1200 toeren draaien
met de silence, wat in esencie een skyfox is haal je deze vertraging niet mits je de koppeling op een electromtor wilt houden, note silence heeft geen koppeling (KV 500/550 )
het is evt een optie een lagere KV waarde te nemen (KV 270/350 zonder koppeling )
er van uit gaande dat het opgenomen vermogen van een standaard romp 1.8m tussen de 1200/1600W ligt ( vergelijk koppel vermogen kromme zenoah 23 PUH )
de standaard aandrijf trein kan het vermogen zonder meer aan ook met de grote rotor ( rotor word groter maar toeren omlaag )
rotor kop hoeft niet perse geweizigd te worden, maar met de nieuwe bladen toch het nieuwe type bladhouder plaatsen
Holle as van silence moet wel vervangen worden
het beste vergelijk hier in zijn de benzine trainers en mechanieken
ben zelf hier trouwens ook mee bezig, om de zenoah te vervangen door een E-motor
dit voor in het benzine mechaniek, en ook in het VR22 mechaniek
groetz rob