S Sammy_g Guest 21 nov 2006 #62 Ik heb nog altijd niet de moeite genomen om mijn heli te maken vandaar geen reaktie. Actie Reaktie. Groet Sam.
Ik heb nog altijd niet de moeite genomen om mijn heli te maken vandaar geen reaktie. Actie Reaktie. Groet Sam.
R Rover 21 nov 2006 #63 Sammy_g zei: Ik heb nog altijd niet de moeite genomen om mijn heli te maken vandaar geen reaktie. Klik om te vergroten... Dus eigenlijk zou er snel weer een indooravond moeten om je vliegkriebels een beetje te motiveren Groeten, André.
Sammy_g zei: Ik heb nog altijd niet de moeite genomen om mijn heli te maken vandaar geen reaktie. Klik om te vergroten... Dus eigenlijk zou er snel weer een indooravond moeten om je vliegkriebels een beetje te motiveren Groeten, André.
S Sammy_g Guest 21 nov 2006 #64 Ja klopt. Winter ik kan nergens trainen. Ik laat ze effe links liggen anders gaat het alleen maar tegen steken denk ik. Zeker wel in voor een vliegavond indoor met een lekkere verwarming. Groet Sam
Ja klopt. Winter ik kan nergens trainen. Ik laat ze effe links liggen anders gaat het alleen maar tegen steken denk ik. Zeker wel in voor een vliegavond indoor met een lekkere verwarming. Groet Sam