Of een nieuwe fiets aanschaffen
Ook handig als je kinderen mee wilt nemen

Ook handig als je kinderen mee wilt nemen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*schop*r_heliman zei:Hoi,
![]()
Dit is inderdaad wel iets wat ik altijd gezocht heb. moeten alleen dan nog schouder riemen aangemaakt worden, en voila klaar voor op de fiets. Comfortabel is het niet, maar wel een manier (electro heli). Dus ik hoef niet veel zooi aan brandstof / starter mee te nemen.
Nu nog iemand zoeken die zo iets voor mij in elkaar kan naaien.
Zou er in die tas dan ook schuim zitten? Voor normaal dragen zoals die staat afgebeeld, krijg je na 15 minuten fietsen nog altijd 8cm langere armen
En als je die op de rug neemt, moet de heli wil nog stivig vast zitten.
Ik heb er inderdaad ook aangedacht om een plankje op het stuur te maken, maar ik durf te wedden dat ik bij de eerste boom / enge bocht of zo, met de staart ergens tegenaan stoot.
Maar ideën komen hier binnen, dus blijf maar sturen,(misschien dat ik me toch zo'n tas bestel)
Groeten
Roel
Overigens is de tas geschikt voor 30-50er en een andere tas voor 60-90. Die staat dan weer niet daar op de site, maar bij rcmarket wel.wrobijns zei:Ik was laatst bij RCHeliparts voor crash onderdelen![]()
Daar lag zo'n tas.
Ik geloof alleen niet dat hij op hun site staat.
Even mailen voor de prijs.
Je brengt het wel bot ja. Ik heb geen geld voor een auto en moet dus een eind fietsen naar het vliegveld. Dan is zo'n tas simpelweg een uitkomst. Onhandig is het absoluut niet, dat zou het zijn als ik hem met één hand zou moeten vasthouden en tegelijkertijd fietsen.Lazerbeak zei:[Eikel modus]
Wat een onzin zeg, waarom zou je je heli in een tas doen?
Ik zie er de nut niet van in. Blijft onhandig met menemen en zie alleen maar meer kans op ongewenste schade.
Zie die paddle stang al buigen door die "handige tas"... Een kist zou ik me enigzins nog kunnen voorstellen. Die bied wel echte bescherming.
[/eikel modus]