Heliweekend Venlo komt er aan !!

Neeh :'( Balen!

Maar wees getroost, ik ben aan het sparen voor een rijbewijs... Nu lang genoeg geduurd, betaal hem zelf wel...

Enig idee hoe ik anders met die gasten van de F3C in aanraking kom? Zijn er een paar uit Drente en omgeving Zwolle. Das nog behoorlijk in mijn richting! Ik ben heel slecht in namen dus kan ze nu even niet opnoemen. Vader en zoon vliegen allebij geloof ik, zoon is zelf ook al vader ondertussen, blauwe jas aan. Wie o wie kan me in contact brengen?

Tjerk ;)

Hoi Tjerk,

Je bedoelt waarschijnlijk Joop van Lent en zijn zoon Ronald van Lent.

Ik heb zo geen telefoon nummer, wellicht kun je het op het internet vinden, Joop is de vario importeur van Nederland.

Groeten,

John.

Als het weer ok is kom ik ook wel nachtvliegen. Is wel zeer lang geleden...

WE HEBBEN DIGITAAL TV SIGNAAL OP DE HEI !!!!
We gaan zaterdag de wedstrijd kijken op een groot scherm via een beamer.

Dankzij Frits van Laar hebben we zaterdag Digitenne signaal op de Hei en hebben we dus een SUPER strak beeld.
Groter en beter dan thuis !!!!

WE HEBBEN DIGITAAL TV SIGNAAL OP DE HEI !!!!
We gaan zaterdag de wedstrijd kijken op een groot scherm via een beamer.

Dankzij Frits van Laar hebben we zaterdag Digitenne signaal op de Hei en hebben we dus een SUPER strak beeld.
Groter en beter dan thuis !!!!

*happydance :rolling:

Ik ben vandaag geweest (zondag). En als je het mij in 1 woord laat omschrijven: geniaal. Egt alles top geredelt, de mensen helpen je allemaal en zijn allemaal vriendelijk en het is gewoon een geweldig mooi veldt.

Leuk middagje inderdaad,natuurlijk weer een hoop bekende gezichten,en zoals ieder jaar perfect weertje,hoewel de wind behoorlijk was.

Groeten,
Marcel

De windt was idd wel redelijk sterk, vooral zo na een uurtje of 3 kwamen er ooit harde rukwinden. Maar daar werdt de dag niet minder op. Wat voor heli's had jij marcel mischien herken ik je.

Ik ben vandaag geweest (zondag). En als je het mij in 1 woord laat omschrijven: geniaal. Egt alles top geredelt, de mensen helpen je allemaal en zijn allemaal vriendelijk en het is gewoon een geweldig mooi veldt.

Was jij deze knul met je witte Raptor50 en (leen)hoepel?
PICT5925.jpg

PICT5926.jpg

gelukkig voor jullie hebben jullie daar niet het noodweer gehad zoals hier !
gisteren ging ik 'effe 'naar venlo op de motor . toen ik thuis weg wou rijden twijfelde ik nog of ik een regenoveral aan moest doen , maar eenmaal daar brandde ik mn motorpak uit !
was echt topweer zaterdag . ook nog wat handen geschud van mensen die ik al jaren virtueel ken maar nog nooit gesproken heb , is wel grappig.
mooi veld , mooi geregeld , lekkere hamburgers en super weer!
mvg ferry

De funfly was echt supergaaf! Het was een erg geslaagd idee om met zn allen een mooie inverted hover te doen. Ook hebben Patrick en ik heel even synchroon getictoct.

Ik heb het erg naar mn zin gehad, allhoewel ik een na laatste ben geworden met de wedstrijd. Volgende keer is er wel vertrouwen in de Fury dus dan kies ik wat moeilijkere figuren.

@ Reaction: Ik vloog met Raptor 90 ,maar was pas laat op de meeting,tijdens de inverted hovers stond ik helemaal links op het veld en had zwart polo'tje aan met zwart/wit petje :-)

Groeten,
Marcel

even een bericht van mij in de nacht van 17 op 18 mei is er in gebroken bij mij thuis en zijn alle heli, inclusief zender,s etc gestolen. het gaat om 2 raptors 90 compleet 1 turbine compleet 1 nova compleet en 1 keer shuttle compleet een fc 28 en een mc 4000 multiplex op de heli,s en in de zenders staat mijn naam in gerrit de gram als iemand wat weet of hoort dan hoor ik het graag van diegene..... de ene raptor was er 1 van marcel van raak en 1 van richard dijkgraaf ze zijn alle 2 heel herkenbaar alvast bedankt grtz gerrit de gram

Ook nog wat handen geschud van mensen die ik al jaren virtueel ken maar nog nooit gesproken heb , is wel grappig.
mvg ferry

Ja, en het beeld wat je van iemand hebt matched nooit :turn-l:

Ook nog een extra bedankje richting Jurien Saelens en John vughts voor het nachtvliegen :black:.
Het was mooi en HARD :schrik:

Back