marcel, had jij toevallig ook een trex600 elektro? dan weet ik denk ik wel wie je bent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
even een bericht van mij in de nacht van 17 op 18 mei is er in gebroken bij mij thuis en zijn alle heli, inclusief zender,s etc gestolen. het gaat om 2 raptors 90 compleet 1 turbine compleet 1 nova compleet en 1 keer shuttle compleet een fc 28 en een mc 4000 multiplex op de heli,s en in de zenders staat mijn naam in gerrit de gram als iemand wat weet of hoort dan hoor ik het graag van diegene..... de ene raptor was er 1 van marcel van raak en 1 van richard dijkgraaf ze zijn alle 2 heel herkenbaar alvast bedankt grtz gerrit de gram
Jij was de lange man met de T500 die vlakbij ons stond?
Tot op 3D Masters of in Venray (meeting) of in Valkenburg!
Ik ga Nederlands eer proberen hoog te houden
Wij hebben elkaar geloof ik misgelopen zondag :-(
Was jij diegene met krullen en ook (net als ik) je vriendin bij had?
Maar maak ik uit je mail op dat je naar 3DM komt?
Groeten,
Michiel.
Ok dan!
Ik zal mijn best doen en ik spreek over een kleine 5 weken, kom je op vrijdag of al op donderdag? Welke hotel zit je? Of kom je 1 dag?
Groeten,
Michiel.
Gerrit,
Waarom maak je niet een eigen topic met een pakkende tekst, zodat je jou heli's en spullen beter kunt beschrijven, en hopelijk dat zo eerder iemand deze spullen van jou gaat herkennen.
Veel sterkte, met zulk een drama.
Grt,
Eric.