Helling vliegen zoutelanden (Zeeland)

ron van sommeren zei:
ron van sommeren zei:
classicracer zei:
... Ik heb al op verschillende plaatsen tussen de parapenters gevlogen en als men eens naar Pyla gaat kan men zien hoe druk het daar in de lucht kan zijn met deltavliegers, parapents en modelvliegtuigen.
Ik gooi er even een stevig opmerking in (het is al weer veel te lang rustig op het forum ;) ): waanzin en onverantwoord. Het is in Engeland reeds bewezen, zie mijn vorige bericht. Parapenters/zeilvliegers maken geen bezwaar omdat ze modelvliegtuigen als speelgoed zien, ze hebben geen besef wat zo'n ding kan aanrichten. Nog een voorbeeld, al weer even geleden, Terlet. Modelvliegtuig vliegt in twee-zitter. Eén van de piloten moet een oog missen. Zou het een éénzitter zijn geweest dan was de kans groot dat deze niet fatsoenlijk aan de grond was gekomen.
Alhoewel het hier om een 6meter zwever gaat, behoorlijk groot dus, I rest my case:
http://noe.orf.at/stories/137352/

OK Ron, rest jij uw case maar. :squarewink:

was dit het waard, al die boze woorden.
Vandaag in Zoutelande geweest zeer goed vliegweer , zelfs de zon was er, maar geen piloten als ik naar de offic.
plek ging ( was aan t'vliegen op de oude plek ) zag ik van beneden af nog een zwever, dus 2 piloten op z'on goeie dag
op de plek ( aan het frequintiebord ) niemand aan het vliegen.
Spijtig ik vind het echt geen goeie plek je moet er landen tussen de prikkeldraad , nee niet echt de max

Hoi Simendewolf,

Wij hadden vanmiddag voor de Kerstvakantie een Sporthal afgehuurd voor de leden om Indoor te vliegen en dat was reuze gezellig :D

Maar als we geweten hadden dat het zo prima weer was voor de Helling, hadden we wellicht hiervoor gekozen, maar de Hal moet je van tevoren al boeken...

Volgende gelegenheid beter !

En zoals ik al eerder heb verteld, het is een samenspel van de juiste weersomstandigheden en dan ook nog eens tijd hebben om te kunnen vliegen ...

Maar het Helling seizoen is nog niet voorbij :D :D

Hopelijk komen we elkaar nog een keertje tegen ...

Groetjes Martin

Back