Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
4stroke zei:Deze discussie loopt toch weer vast op uiteindelijk het KNVvL lidmaatschap.
Hier zullen we wel nooit uitkomen.
Laten we daarom eens van gedachten gaan wisselen over de oplossing.
Een dag of week lidmaatschap van de KNVvL, zou dat helpen?
Een dag of week lidmaatschap van de KNVvL, zou dat helpen?
bdoets zei:Komen er hier nooit Belgen hellingvliegen? Want dan heb je een probleem met dat KNVvL lidmaatschap. Ik neem aan dat Nederlandse hellingvliegers wel eens in België of Frankrijk gaan vliegen, dus het is een beetje lullig om die lui hier te weigeren.
Voor het zeilvliegen is er hiervoor voor zover ik weet een aanpassing gemaakt...
Bart
Buitenlandse vliegers zijn ook welkom. De KNVvL bepaling geldt dan niet, De vlieger dient dan lid te zijn van een andere koepel, VML, DMFV of DAeC enz.
De discussie over lidmaatschap van de KNVvL heb ik overigens al lang geleden achter mij gelaten en hoort niet in dit onderwerp thuis.
Henk Struijk
Frank Stevens zei:Theo Coenen,
jij hebt in de vorige discussie eens gezegd dat leden van de Limburgse Federatie ook kunnen vliegen in Zoutelande.
Wat is daarvan waar?
Frank
in deze draad http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=37074KNVvL zei:Verenigingen als de KNVvL en de FLRCV kunnen niet zonder elkaar. Het gesprek dat je aanhaalde heeft er dan ook toe geleid dat de FLRCV als vereniging is aangesloten bij de KNVvL. Dit betekent nog (lang) niet dat alle FLRCV leden ook lid van de KNVvL zijn. Het betekent wel dat we een gezamenlijk belang herkennen.
MrSat zei:PS is er überhaupt een periode afgesproken met het waterschap/ gemeente Veere?? Kan iemand van DELTA misschien hierop antwoorden.
Milcoi zei:Klopt het dat als er een APV (artikel 14) voor dit gebied is verleend dat je 3 kilometer erbuiten (volgens de wet) wel mag vliegen, mits er daar ook een APV geld?
Dan kunnen de "wildvliegers" 3 km verder wel vliegen.