Hellingvliegen in Oostenrijk.

Wintervlucht met de Libelle.

Super weer, helling bijna sneeuwvrij, dan ga je natuurlijk vliegen!

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi Gert, is dat de Maiskogel of ergens anders? Ik herken het niet nu het wit is.

@ Eric, daar zat ik ook al naar te kijken, maar ook de solius is een optie naast zelf bouwen. Maar ben nu ook aan plankie bezig en die gaat dan natuurlijk ook mee.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap ik, maar ik bedoelde of er op die velden alleen met zwevers gevlogen mag worden, of ook met (film) quads. Ik begreep nl dat je in oostenrijk niet mag wildvliegen.

Snap ik, maar ik bedoelde of er op die velden alleen met zwevers gevlogen mag worden, of ook met (film) quads. Ik begreep nl dat je in oostenrijk niet mag wildvliegen.

Wildvliegen mag inderdaad niet. Op de hellingen / bergen is officieel quad vliegen verboden, op het modelvliegveld (dal) is dit wel toegestaan.

Hier wordt veel met film quads rondgevlogen veel Hotels (ik ook) hebben een promo film, officieel moet dit aangevraagd worden, maar dat moet in Nederland ook toch?

Zal toch ook uitmaken of het FPV quads zijn of niet. En natuurlijk het formaat quad. Tegen een klein exemplaar kan niemand wat hebben, toch?

Back