Hellingvliegen Langevelderslag

Haha dan kom je maar kijken.

Ik heb ondertussen nog 140 gram lood in de talon gepropt.
Berrie kan wat mij betreft komen.:D

Het was echt druk en gezellig net op het strand!!!
En leuk dat mijn Talon opeens een oranje broertje had:)
Kortom een geslaagd dagje met perfecte wind, bijna geen regen en een lekkere warme chocomelk met slagroom achteraf!!

Groeten Martijn

Jongens, wat was het druk. Op het drukste moment telde ik 19! man modelvliegers op het duin, zo druk heb ik het op Langevelderslag nog niet eerder gezien. Er waren momenten met zeker 8 kisten in de lucht, dan is het goed uitkijken op zo'n klein stukkie.
De wind was super, niet te hard voor de wat kleinere modellen, maar hard genoeg voor de grotere kisten. Recht op het duin en op een paar spetters na droog.
Ik hoop vanavond nog een kleine video-impressie in elkaar te kunnen zetten.

Het was zeker druk vandaag. Heb mij erg vermaakt en het was ook leuk om naar zo'n druk luchtruim te kijken. Zelf ook lekker gevlogen alleen bij de laatste landing met de focus een pirouette gedraaid nadat een tip iets eerder een pol raakte. Een kleine scheur in de romp en een gebroken nylon bout van het stabilo. Niets ernstigs. Kunnen we weer lekker plakken 's avonds ;).

Waarschijnlijk zullen er nog wat leuke filmpjes/foto's volgen.

Heerlijk! Ik heb heel even 10 man in de lucht geteld! Flinke diversiteit aan kisten van erg klein tot erg groot en maar 1 mid-air....Mooie middag zo!

Maar ik had het op een gegeven moment wel KOUD!!! Ik kon het tubetje secondenlijm niet meer in knijpen omdat mijn vingers te koud waren.

Moet er even bijzeggen dat ik nog niet eerder zoveel klassiekers bij elkaar in de lucht heb gezien.....wat een mooi gezicht zeg!

Justus

Moet er even bijzeggen dat ik nog niet eerder zoveel klassiekers bij elkaar in de lucht heb gezien.....
Toen bijna iedereen weg was hebben we nog even met de 3 oldtimers (Baby, Mowe en Elefant) samen gevlogen. Laag zonnetje tussen de wolken door, geen andere 'wiebelkisten' om op te letten, gewoon samen rustig heen en weer tuffen. Wat een heerlijk moment.

Kan ik mij goed voorstellen. Als je wat grotere kisten vliegt kunnen die kleine ragbakkies op een gegeven moment best irritant zijn ;).

Zo ik ben ook thuis Berrie nog bedankt voor het meerijden.
Het was echt leuk m'n tallonnetje had er nu tenminste eens een naamgenoot bij.

Het was wel erg koud volgende keer beter aankleden.
Het meeste heb ik toch genoten van de mooie oude bakken en de vogel.
Wat was dat een mooi rustig vliegbeeld.
Het landen ging ook lekker ruimte genoeg.
Ook al ben ik niet echt wild van helling zweven toch genoten.
Nu een lekkere warme frites:p
Ik hoop stiekum nog op een mooi filmpje.

Tjonge jonge wat een drukte vandaag daar. Errug jammer dat ik er niet bij kon zijn, en kom maar op met die (bewegende) beelden

Jacob

Jongens, wat was ik blij dat ik vandaag toch nog op herhaling mocht. En deze keer met zender. :oops:
Heerlijk gevlogen met mijn Möwe, genoten van alle andere vliegtuigen. Fantastisch!
En wat een hoeveelheid volk.

Groeten, Dirk

Heerlijk! Ik heb heel even 10 man in de lucht geteld! Flinke diversiteit aan kisten van erg klein tot erg groot en maar 1 mid-air

Ja, dat was mijn eerste midair! :oops:

Sorry Justus :puppydogeyes:

Gelukkig viel de schade mee :D

Vanwege de verwachten drukte in de lucht had ik juist 2 PSS kisten meegenomen. Voor de Tigershark was het de maiden. Hij vliegt een beetje als een stoeptegel, maar goed dan weten we meteen waarom een zwever eruit ziet als een zwever en niet als een jet :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Het vliegbeeld vond ik overigens wel mooi.

Leuke en geslaagde middag! Iedereen bedankt voor jullie komst !!

Wat een heerlijke vliegdag.
Lekker gevlogen en beroerd geland vandaag.
Dat mijn Alula na een minuutje niet meer stuurde kan ik nu begrijpen.
Gisteren had ik hem vol geladen maar was vanmiddag hij snel weer leeg.
Vanavond weer volgeladen en een capaciteitsmeting gedaan. Hij kwam niet verder dan 21 mAh. Toch eens wat vaker cycelen en meten. Gelukkig geen schade.
Groeten,
Rick

P1050084.jpg

Mooi, leuk filmpje en mooie foto's

Enne de muts van het forum staat in beeld.:D:D

Even een tip.
Als je een spatie tussen de foto's plaatst komen de foto's veel mooier uit.

Laatst bewerkt:
Back