Hellingzweef Kouwe klauwe treffen 2005

Heren,

morgen hopen we naar Slufter te gaan. Met de opgegeven windrichting moet vliegen goed mogelijk zijn. We hopen zo 10.30 uur de lucht in te gaan. Ik hoop nog meer modelvliegers tegen te komen!!

afb13999.gif

De route is erg eenvoudig, de A15 moet helemaal uitgereden worden. Tot het N15 wordt. Strand Slufter staat aangeven! Op deze locatie kan met zeer uiteenlopende windrichtingen gevlogen worden. Zonder afhankelijk te zijn van de waterstand. De locatie voor morgen is de "linkerstulp met meertje" (net boven oostvoorne)

Stuur ff een PBtje. Ik kijk om 9.45uur voor het laats de mail. Dan kan ik een mobiel nummer opgeven waarover we kunnen contacten.

Wellicht tot morgen!!!!!!!!!! (ook al is dit niet het officiele treffen, ik hoop hierdoor geen ruzie met de initiatiefnemers van dit draadje te krijgen)

Tja, t'is daar zo'n 25 meter hoog. Ook delta's en paragliders kunnen er vliegen.

Of je het de moeite vindt? Daar kom je alleen achter als je het probeert..... Dat kan ik niet voor je beoordelen!

het is wel een kleine 200 km rijden he voor ons Belgskens, ik vind het de moeite, om te vragen of het de moeite is, het is niet cap blan nez waar vliegen 90/100 gegarendeert is. ( wel de windrichting in de gaten houden en snelheid, vandaag 21.01.05 was het niet verantwoord om te vliegen 7 - 8 bf ) :roll:

Pffff 200 km. En dan boos op me worden zeker als ik zeg dat het leuk is en het blijkt tegen te vallen?

Dan zou ik naar cap dinges gaan!

Ik heb helaas geen duidelijk foto's voor je! Je zal er vooral duinen op gezien hebben. Het is eigenlijk een enorm bagger depot. De duinen daarom heen lenen zicht uitstekend voor het hellingzweven. We hebben er vandaag ook weer genoten.

Er kan gevlogen worden met windrichtingen van zuid tot noordwest (over de west).

Langs de nieuwe water weg kon met noord (tot noordoost?!, ik weet het niet meer) gevlogen worden. Vanmorgen waren we daar ook, en tot mijn verbazing was er een rij windmolens geplaatst voor de helling!! In mijn herinnering stonden deze daar niet! (ik ben gelijk tegen groene energie...)

Misschien is er een "echte" piloot onder ons. Die kan dan vast wel even van R'dam Airport over de Slufter vliegen en dan een kiekje maken voor ons!

Joost zei:
Simen, wat heeft/hebben bovenstaande post/foto's met de hellingzweefmeeting te maken? :?
simendewulf zei:
omdat we ook nog andere hellingen hebben he, en dat we niet in onze zwembroek staan.
Als ge de foto's niet wilt hierop doe ze er dan af, en trouwens wat heeft die andere foto daar mee te maken.
en we komen zeker af, maar de wind zit niet mee .
dank U voor de kommentaar ! :oops:

Heb je foto's toch even in het FotoAlbum gezet, dat is er tenslotte om je foto reeksen te showen. Dit topic gaat over de hellingzweef meeting, en bovenstaande foto was een eventuele uitwijk locatie omdat de wind verkeerd stond. Bovendien is het 1 foto, en geen hele reeks.

En nu s.v.p. weer terug naar de Hellingzweef meeting!

De Pilotenlijst voor de volgende keren (12 en 13 Feb! a.s.) vind je hier.

Joost

bedankt Joost voor het TOTAAL VERWIJDEREN van de foto's :oops: , ik wist niet dat er zo kleingeestige gasten in Nederland waren.
het is te hopen dat U bij het zweven minder lastig bent.

afb14678.jpg

ik kan er niet bij zijn... mijn vriendin is dan jarig en dan gaan we een weekendje er tussenuit. En jah, vliegen doet ze (nog) niet.... :-)
Maar alle zwevers zijn bijna klaar om de volgende keer de helling te bedwingen!

simendewulf zei:
bedankt Joost voor het TOTAAL VERWIJDEREN van de foto's :oops: , ik wist niet dat er zo kleingeestige gasten in Nederland waren.
het is te hopen dat U bij het zweven minder lastig bent.

Simendewulf, dit topic is expliciet bedoeld voor informatie gerelateerd aan 'Hellingzweef Kouwe klauwe treffen 2005', niet voor willekeurige hellingzweef foto's. Joost heeft dit ook al enkele keren aangegeven en is zelfs zo vrij geweest om je foto's te verplaatsen naar een eigen topic. Op deze manier blijft alles overzichtelijk. Je hebt hier nu al meerdere malen een opmerking over gemaakt her en der op dit forum. Dat mag weleens ophouden. Joost heeft dit netjes afgehandeld en ik verzoek je dan ook een kijkje te nemen in het onderstaande topic:

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=17496

Genoeg hierover nu, verder met de meeting!

ok, zal voortaan braaf zijn.

ik wou juist maar aantonen dat we ons aan het opwarmen zijn, voor het komende kouwe kleum .
en niet de bedoeling had om hier een foto album aan de leggen, als de wind niet goed zit voor Zoutelande, zit hij wel goed aan de andere kant begrijp je.

Back