Hellingzweefmeeting 2005?

ik ben eens in die doornen terecht gekomen, en ik heb er 2 uren zitten in vechten en nu noem ik ze sedertien Kristusdorens.
En nu ligt er een grote snoeischaar in mijn auto.

bovenop landen met een snelle kist (microfloh) is toch echt geen probleem, mits je maar kan remmen.
met spanwijdte >1.5/2.0M is het idd niet te doen, want dat plekje is wel erg klein....... :roll:

Vandaag was het Feestdag in Belgie ( voor mij trouwens alle dagen ) en eens Zoutelande aangedaan .
De F16 geladen en hup met 5 bf ZW wind naar boven, ik was eralleen en kon mijn model goed uitproberen, en met deze wind voelde de F16 zich goed in zijn vel ( hm plakband ) gelukkig is dit een EPP model en kan men er boven mee op de duin landen.
albij al een leuke namiddag gehad.

Theo er zijn nog meer mensen bij jou in de club
die graag helling willen zweven
zoals ik

groetjes Wil :lol:

Wil dat klopt, er zijn de laatste maanden steeds meer alternatievelingen bij ons op de club, en het aantal groeit nog steeds. Zodra er meer bekend is dan kijken we wel hoe we allemaal erheen gaan.

Hey slopeheads, we zijn weer vd partij volgend weekend, za31 en/of zo01. Een dikke zuidwester is de voorspelling! HansN, Peter wakker worden! Gewoon allemaal komen trouwens! Vanmiddag naar Haamstede, mzzl
rZ<

Iedereen zn eigen vorm van vuurwerk ik ben denk ik van de partij :).

:) Zaterdag, volgens windguru 23knopen, en van 10-15u de minste buien kans. Wordt goed dus! :)
grtzz, rZ

Wat zie ik , Helling meeting??? alleen jammer dat het dan oudjaar is. Moet waarschijnlijk dan op zoek naar een andere vrouw als ik dat waag ;-)

Back