Hellingzweefmeeting Zoutelande

• Topicstarter Topicstarter robert zeeland
  • Startdatum Startdatum
Nou, dan hadden ze de laatste dagen niks verdiend, het is steeds OOSTELIJKE WIND geweest.

En breng ze AUB niet op slechte gedachte.

Janneman

het was een beetje een laat bericht hé. nu het stikte daar van het volk dus was het absoluut niet te doen om daar aan de kust te gaan zweven. het was al bij al toch een leuke uitstap met de vrouw en de kindjes, zandkastelen gebouwd en meeuwen verjaagt. :)

Hallo daar,

Ik ben volgende week voor een weekje in Zeeland. Ik was ook van plan om mijn vleugel mee te nemen voor wat helling zweven. Is daar nu een legale plek om te vliegen....... En zoniet waar wordt dan wel gevlogen.

Mvg,

Daniël Kiwiet.

Bij mij thuis zijn er ook geluiden om komende zondag naar zee te rijden.
Kan ik mijn nieuwe Floh meenemen en stuur ik richting Zoutelande... 8)

Wie weet zien we elkaar daaro.
Frank

Hallo,

Ik was voor een tijdje terug een weekje op vakentie in Zeeland. En aangezien ik daar niet elke dag kom moest ik daar natuurlijk wel even gaan hellingzweven omdat ik op het forum hier al veel mooie foto's van had gezien. Hier is een video die ik daarvan gemaakt heb.

Hellingzweven in Zoutelande

Mvg,

Daniël.

MrSat zei:
Maar wat zie ik nu op het einde?? een winhoos??

Ja nou, volgens mij noemen ze dit dan een waterhoos.
Ik was dus lekker aan het vliegen en het was toen een afwisselende dag met buien en zon. Zoals je ook in het filmpje ziet kwamen die buien steeds dichterbij....... En op een gegeven moment dacht ik dat we maar naar de auto moesten gaan om dat het op elk moment kon gaan regenen. Toen we dus bij de auto aangekomen waren zagen we dus die waterhoos en die ging de richting op waar wij net stonden te vliegen. Ik vond het wel leuk dit als einde te gebruiken.

Mvg,

Daniël.

Back