De Vogezen waren zalig ... overdag steeds droog op een enkele bui op dinsdag middag na. 4 mooie dagen op de helling doorgebracht.
Echter steeds met meestal maar een zuchtje wind ... wel massa's thermiek ... echte mega bellen.
Ik wil nog terug in het najaar als er wat meer kans is op een fatsoenlijk windje. De enige vlieger die gevlogen heeft is de EG. De Booby heeft wat gefladderd maar heeft zijn maiden nog steeds niet gehad.
Een kleine impressie ... alvast enkele fotos de video is aan het uploaden as we speak.
Van op de top van de Schweisel een zicht op de Batteriekopf (daar moet je zijn bij oostenwind) Heel de week westenwind of geen wind.
Natuurlijk moet er iets kapot gaan voor de fun kan beginnen, ff reparen en de fun kon beginnen
Ja ja hier moet ie de diepte in :lol:
Een duitse collega met een mooie F3-J kist
Van de linkse kist heb ik geen betere foto... maar het is het grote geweld ... spanwijdte weet ik niet exact maar het gewicht was/is 4,5 kg. Knallen maar. :twisted:
Met zijn 3'en in een thermiekbelletje op zoek naar grote hoogte ... de mijne is de middelste.
2 duitse collega's en ondergetekende aan het genieten
Als je maar lang genoeg in de zon zit ... denk je zelfs de moderne versie van Maria en Jozef te zien passeren. :?:
Genieten
Greetz
Tim