Hellingzweven Ketelbrug zondag 11 september

En ook de nieuwste Tubbellebunk productie is klaar:

Voor de niet-insiders: Tubbellebunk is mijn zoon Gerben die met gevaar voor eigen leven halverwege de helling ging zitten en al het schuim over zich heen liet stuiven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kroos

Wat een lekkere vliegdag daar aan het water.
Ik heb trouwens all het kroos weer van mijn MPX AKRO.
Ook de ontvanger is weer droog, alles werkt nog en heeft de sloot goed doorstaan.
Rick

Op Vimeo komt hetzelfde filmpje met stemmig muziekje maar dat wil niet op Joeptjoep :mad:

Wat een lekkere vliegdag daar aan het water.
Ik heb trouwens all het kroos weer van mijn MPX AKRO.
Ook de ontvanger is weer droog, alles werkt nog en heeft de sloot goed doorstaan.
Rick

Je hebt in ieder geval wel tegelijk een hellingvliegmeeting en een watervliegmeeting gehad. Maar ik ben blij dat alles weer werkt!

Arjan, erg leuk die in-flight beelden. het maakt ook wel duidelijk dat de onderlinge afstand vaak zeer beperkt was.

Jaaa, geweldig dagje gehad! Het best te omschrijven met de woorden: schade, tape, lood, lol. Maarten die bijna de status van "Triple Ace' haalt. Gerben die de spanning er in hield door wel heel laag onder aan de dijk te gaan vliegen.
Toch leuk om even aan het helling/dijkvliegen te hebben geroken. Het smaakt naar meer. Mijn Dizzy Bird had het alleen wel zwaar met de stevige wind. Zelfs met een grotere accu en extra lood blies hij weg. Als hlg gewoon niet helemaal op z'n plek aan de helling. Leuk om iedereen even weer live te zien, we zijn een leuke club bij elkaar! Ik heb hier nog een depron vleugeltje van een meter waar ik maar eens een PSS romp omheen ga knutselen.

Nu al weer zin in de 25e

Rick R.
Ik denk dat je je vergist, ik was diegene die steeds onder aan de dijk op het eerste stoeprandje met mijn easyglider aan het vliegen was.
Mijn easyglider heeft een vleugel helemaal wit (zonder stickers)

GR DENNIS SMIT
Damkyl
4fun2fly

Toch nog een filmpje van het dijk (stoeprand} zweven. :eek:
Herhalende beelden maar ja, er was maar beperkte ruimte om te vliegen.

Johannes

Ik vond net in mijn vliegkist een rolletje Coroplast isolatietape. Wie heeft dat er in gelegd? Zal ik het in Enkhuizen terug bezorgen.

Back