Hellingzweven. Toch eens proberen. :P

heb er alle vertrouwen in freak
meestal valt de regen pas na de duinen(beetje positief blijven he)
ze geven voor de middag opklaringen en de belg is ook niet slecht met zijn voorspelling

het is niet optimaal maar ja

het enige waar ik mij zorgen over maak is de wind
kracht 6 is toch besst fors voor mijn zwever

Et was weer een van die onvergetenlijke ervaringen. :P (Zoiets als je aller eerste vlucht, de of eerste keer indoor vliegen)

Onderweg naarboven liep ik een beetje blauw aan (jesus wat n pokke end. :D), maar et was alle moeite dubbel en dwars waard.

Ik heb me helemaal wild getrokken met mijn cameratje, er waren 299 bestandjes, maar dat heb ik terug gefilted tot 60 plaatjes. Maar 60 is teveel om te posten, dus geef ik maar een link naar mijn pagina. :)

Foto Album Zoutelande 01-04-2006

Et zand zat overal tussen, en mijn gezicht is gezandstraald en verbrand. :P Maar et was wel erg leuk! Bedankt Wilfred!

bedankt voor de mooie foto's, we komen zeker nog eens af, want ik heb nog altijd de belgische j???? liggen .
het was reuze gezellig, en de volgende keer moeten we toch eens combatten met de WOLFS nuris.

Ze zaten ook achter mij aan, toen ik pas voor de 2e keer aan et hellingzweven was. :P Was wel spannend toen ze me een douw verkochtte, maar stiekem ook wel leuk. :P Volgende keer combat ik mee.

Mooie foto's Feakazoid, ben benieuwd naar de films

Krijg er ook wel zin in.. ... in dat Hellingzweven. :wink:

Maar eerst maar eens naar de beurs om te investeren in een Callistic.
Ik hou de K10 in m'n gedachten voor het najaar.

Moet wel zeggen dat vanuit Twenthe het altijd ver rijden is naar de kust, ben zo 2 uur rijtijd kwijt :evil:

yep als ik 2 uur zou moeten rijden zou ik het er ook voor over hebben hoor

ik moet ook 1uur en een kwartier en ritje toltunnel maar dit is 10 keer zo leuk als gewoon op het veld beetje rondjes vliegen

echt waar kom het maar eens af de volgende keer

je gaat er geen spijt van krijgen

trouwens leuke foto's freak
hoop dat je er volgende keer weer bij bent
maar dan wel met frequentiecontrole want dit moet niet nog eens gebeuren

Dank voor de foto's Freak
Voor frequentiecontrole wordt gezorgt volgende keer
Wegens onvoldoende zenderrijkwijdte kon ik niet vliegen, helaas, maar kon nu wel andere helpen hun kist van de duinen af te lanceren

Janneman

Knijper01.jpg

Probeerseltje. :P Volgende keer maak ik mijn naam wat platter, en zet ik er in simpele letters mijn kanaal en frequentie onder. Als iedereen nou eens zon knijpertje regeld, en aan et prikdraad hangd alsie gaat vliegen, dan kan de 500 euro kostende zwevertjes een noodlot bespaard blijven. ;)

Freakazoid zei:
Probeerseltje. :P Volgende keer maak ik mijn naam wat platter, en zet ik er in simpele letters mijn kanaal en frequentie onder. Als iedereen nou eens zon knijpertje regeld, en aan et prikdraad hangd alsie gaat vliegen, dan kan de 500 euro kostende zwevertjes een noodlot bespaard blijven. ;)

Als je nu de naam iets meer naar links schuift zodat er rechts wat ruimte ontstaat voor het schrijven van je kanaal zou het nog beter zijn denk ik...

PS ik heet Maarten en niet Martin zoals ik op de fotopagina zag :wink: Wel HELE mooie foto's!!!!

Ik heb de meeste eruit gegooid idd. :P Ik heb veel serie fotos gemaakt (dus knop ingedrukt houden kliklikliklik). Een paar zijn er ook mysterieus verdwenen, de camera heeft zich een paar keer verslikt denk ik. :P

Back