Nou moe, de plek waar ik al anderhalf jaar kom met mijn boot, blijkt verboden gebied te zijn voor modelboten... Ik vaar al anderhalf jaar veel bij de Nedereindse plas, maar een 'vriendelijke' visser wees me erop dat dat niet mag. En inderdaad, er staat een bordje vlakbij mijn vaarplek waar onder andere op staat dat je er niet met rc modelboten mag varen....
Nu gaat het al anderhalf jaar zonder verdere problemen, de meeste voorbijgangers vinden het zelfs leuk en interessant en vragen van alles. Maar er hoeft maar 1 visser te zijn die er problemen mee heeft, en het wordt lastig. Hij staat dat wel in zijn recht...
Dus.... zijn er mensen in Nieuwegein, Houten, IJsselstein, Utrecht, Vianen, etc, die een goede vaarplek weten? Een plek waar het mag of waar in ieder geval niet expliciet vermeld staat dat het niet mag
.
Als je me aan een goede vaarplek kunt helpen, ben ik je eeuwig dankbaar!
Nu gaat het al anderhalf jaar zonder verdere problemen, de meeste voorbijgangers vinden het zelfs leuk en interessant en vragen van alles. Maar er hoeft maar 1 visser te zijn die er problemen mee heeft, en het wordt lastig. Hij staat dat wel in zijn recht...
Dus.... zijn er mensen in Nieuwegein, Houten, IJsselstein, Utrecht, Vianen, etc, die een goede vaarplek weten? Een plek waar het mag of waar in ieder geval niet expliciet vermeld staat dat het niet mag

Als je me aan een goede vaarplek kunt helpen, ben ik je eeuwig dankbaar!