Mijn zoon van 14 wil graag een depron vliegtuig gaan bouwen en vliegen, ik heb het hele spul al afgestruint opzoek naar een modelletje dat makkelijk te bouwen en te herstellen is.
Hij heeft nog eisen ook (heet geloof ik pubertijd), zijn te bouwen toesten moet gewoon vleugels hebben en er moet later ook nog rolroeren op kunnen.
Gelukkig ziet hij ook in dat hij geen ervaring heeft met vliegen.
Dan nu de vraag, weet iemand hier voor een knul van 14 wat een leuk toestelletje is dat hij helemaal zelf kan bouwen van tekening af, met een aanbevollen setupje.
Het is de bedoeling dat ik mij er niet mee hoef te bemoeien, tenzij hij het mij vraagt, raad aannemen tijdens de pubertijd schijnt weleens moeilijk te zijn. (heerlijk als ze zelfstandigheid tonen en nog steeds aan moeders rok hangen en op de bank nog steeds tegen je aan kruipen tijdens een enge film
)
Dit is al aanwezig; een hele stapel depron.
micro servootjes.
lipootjes 2s 800ma.
zender 6kanaals.
een berg micro ontvangertjes.
en div. soorten lijmen voor depron
Hij heeft nog eisen ook (heet geloof ik pubertijd), zijn te bouwen toesten moet gewoon vleugels hebben en er moet later ook nog rolroeren op kunnen.
Gelukkig ziet hij ook in dat hij geen ervaring heeft met vliegen.
Dan nu de vraag, weet iemand hier voor een knul van 14 wat een leuk toestelletje is dat hij helemaal zelf kan bouwen van tekening af, met een aanbevollen setupje.
Het is de bedoeling dat ik mij er niet mee hoef te bemoeien, tenzij hij het mij vraagt, raad aannemen tijdens de pubertijd schijnt weleens moeilijk te zijn. (heerlijk als ze zelfstandigheid tonen en nog steeds aan moeders rok hangen en op de bank nog steeds tegen je aan kruipen tijdens een enge film

Dit is al aanwezig; een hele stapel depron.
micro servootjes.
lipootjes 2s 800ma.
zender 6kanaals.
een berg micro ontvangertjes.
en div. soorten lijmen voor depron