M
Mariska_28
Guest
Omdat mijn man op de beurs in Duitsland een E-Zilla gekocht heeft en het toch wel leuk is als we samen kunnen rijden, hebben we 2e hands een gravel Hound gekocht (na op diverse fora gelezen te hebben dat dit een goede beginnersauto was
)
Het enige wat er aan mankeerde was dat de regelaar stuk was, dus daarvoor hebben we een nieuwe gekocht. Een"Nosram hawk power reverse"(ik hoop dat dit jullie wat zegt en dat ik nu niet in 1 keer dom overkom door iets verkeerds te zeggen
).
Mijn man heeft toen ook meteen een nieuwe motor gekocht voor de auto, zodat ie was sneller was, en dit is een "corallye black series competition" (staat op de motor)
Nou alles erin gezet en lekker mee gereden met een 4200 mAh accu. Maar na een minuut of 10 stopte de auto ermee. Toen we de kap erafhaalde bleek de regelaar loeiheet, en het lampje uit. Na een tijdje stil te hebben laten staan deed ie het weer gewoon.
Is dit normaal, of hebben we iets fout gedaan kwa regelaar/motor/accu combi ofzo? Moet zeggen dat ik het rijden verder wel erggggg leuk vind (maar niet tegen mijn man zeggen hoor
)
Alvast bedankt voor de hulp!

Het enige wat er aan mankeerde was dat de regelaar stuk was, dus daarvoor hebben we een nieuwe gekocht. Een"Nosram hawk power reverse"(ik hoop dat dit jullie wat zegt en dat ik nu niet in 1 keer dom overkom door iets verkeerds te zeggen

Mijn man heeft toen ook meteen een nieuwe motor gekocht voor de auto, zodat ie was sneller was, en dit is een "corallye black series competition" (staat op de motor)
Nou alles erin gezet en lekker mee gereden met een 4200 mAh accu. Maar na een minuut of 10 stopte de auto ermee. Toen we de kap erafhaalde bleek de regelaar loeiheet, en het lampje uit. Na een tijdje stil te hebben laten staan deed ie het weer gewoon.
Is dit normaal, of hebben we iets fout gedaan kwa regelaar/motor/accu combi ofzo? Moet zeggen dat ik het rijden verder wel erggggg leuk vind (maar niet tegen mijn man zeggen hoor

Alvast bedankt voor de hulp!