HELP!!!! Welke is het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Hoe start je eigelijk zo'n ding:confused:'...:p
'Hoe stel je hem af'
'Hij rijdt, gaat hij nu dan ook 80'

@tamiyaflugel
Weet je wel heel zeker dat je hem neemt, de HPI is ook goed hoor:hammer::rolling:

@Bart-Banaan
Leuk bij electro is dat ze ook nog opstijgen ook, zo is laatst mijn Rustler 'air-borne' gegaan toen er ineens wind onder sloeg:p

niet grappig

dit is wel het meest leerzame draadje dat ik ben tegen gekomen de laatste weken, kan dit geen sticky worden?

Ik weet het je moet niet reageren maar me frustraties zijn dermate opgelopen..heb toch wat geantwoord hiero...

Denk de volgende keer na voordat je onze tijd verkwist. Imo kan er ook gewoon een ban op doei..nog nooit meegemaakt dit...clown..

Laatst bewerkt:
Ik weet het je moet niet reageren maar me frustraties zijn dermate opgelopen..heb toch wat geantwoord hiero...

Denk de volgende keer na voordat je onze tijd verkwist. Imo kan er ook gewoon een ban op doei..nog nooit meegemaakt dit...clown..

Ach joh, die jongen spoort gewoon niet helemaal.

oooh jongens. Als je dit topic hebt gelezen vanaf het begin dan lig je echt helemaal dubbel. Ik moest wel een half uur bij komen :D

Tamiyaflugel: Als je gewoon overal wilt rijden, moet je gewoon een truggy nemen.

Okee, hij zit boven je budget, maar dan heb je wel je zin;-) :-P

Gerco

Klopt. Nu je t zegt, herinner ik het me weer, k heb t topic gisteren idd gelezen;-)

tamiyaflugel weet niet helemaal wat ie wil geloof ik;-)

Gerco

het lijkt een beetje of het een sooitje word zo...
Er zijn steeds meer mensen die kleine of rare vragen hebben, en daar dan een topic over maken. Kan dat niet een beetje anders??

het lijkt een beetje of het een sooitje word zo...
Er zijn steeds meer mensen die kleine of rare vragen hebben, en daar dan een topic over maken. Kan dat niet een beetje anders??

Tuurlijk kan dat anders!

ZOEKFUNCTIE :D:D:D

Hoi ik ben nieuw bij deze site en deze hobby.

het gaat om een brandstof auto
ik wil 1 nemen van tot max. 400 euro.
Ik zat te denken aan o.a.

- De Carson specter

-Protech Yada ST

Hebben jullie 1 van deze 2 of kunnen jullie mij 1 betere aanraden?

Ik zelf weet dat Tamiya het best is maar die zijn zo duur
een tamiya voor 400 heb je 1 die sneller is voor 200 van carson.

HELP:sad:

hey gast ik snap jou eigelijk niet, of ligt het aan mij?
hiervoor heb je een mededeling neergezet waar je aankondigt dat je niks meer met rc cars te maken wilt hebben??!!

Dat is wel vaker met dat soort figuren Sander.....

Daarom verwijs ik die standaard naar de sticky's , scheelt weer een hoop verspilde moeite ;) :mrgreen:

Ik heb er deze keer eventjes niet openbaar op gereageerd, Savage ;) Snowmansion postte die reactie. :)
Ik heb gewoonweg nergens meer gereageerd uit veiligheid voor mezelf; kwestie van de zenuwen een beetje te sparen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back