HELP!

Tja, als iemand een nette lizard of tsunami met goede hardware, aanbied en dan ook nog eens voor een redelijke prijs, dan ben ik snel klaar denk ik.

Het uitzoeken bevalt me te slecht. Ik weet simpelweg niet wat bij elkaar past, of het kwalitatief ok is en niet te duur. Het duurt dan gewoon te lang voor je kunt varen. Met 15 flappen een winkel inlopen en wat gaan lopen binken kan ik met meerdere hobby's niet maken.

Zaterdag maar eens van gedachten wisselen. Begin van de middag. Uurtje of 13.30?

Ton ,

Is goed zijn er wel rond die tijd vanaf 13:30 , moet toch eerst naar de voetbal `s ochtends met de jongens dus daarna alle tijd .

Ik neem ook wat boten mee om te bekijken qua soorten , heb er nog wel een paar liggen nml alleen niet allemaal vaarklaar.

mvg

Michiel.

Laatst bewerkt:
oeioeioei, blijkt dat we s'middags familie verplichtingen hebben:rolleyes:.

Kunnen we t iets vervroegen?? Zeg 13.00 uur??

Vincent, kun je mooi jouw Lizard aan Ton verkopen !
Ton ; bij Vincent en Michiel ben je aan het juiste adres,
ze bouwen erg netjes en erg zorgvuldig . Veel plezier Zaterdag.
Als mn vrouw niet hoefde te werken, kwam ik ook ff aan.

13.00 uur aan de millegerplas tot 13.30 uur. 2 accu's leeg gevaren. Niemand gezien, behalve een verdwaalde surfer. Daarna nog even gekeken bij de kleinere plas (ri Hasselt). Niemand. Weer terug naar de Milligerplas 13.45 even rondgekeken. Niemand met een speedboat gehoord of gezien.... pruts. Snap er niks van.

Maar even een avond afspreken. Kom ik bij je langs. Kun je me je verzameling eens laten zien.

Ik stuur je in een PB wel even 06 en 038 nr. Als je wilt stuur me jou gegevens even terug, dan moet het een volgende keer goed gaan!!

Groets Ton

Ben inmiddels uitstekend geholpen door Michiel.

Mamba Mini (via Marcel D)en BX 3000 (via Patrickj) hoop ik zeer binnenkort binnen te krijgen en nog eerder uit te laten. 2 was niet de bedoeling, maar na wat geharrewar over transport, zat ik opeens met 2 boten. De Mamba is met een uurtje vaarklaar. De BX duuuurt nog even. Kan ik iig alvast de mamba laten dansen.

Solex, je had gelijk. Creatief en zeer nette bouwer = Michiel

Virus begint al aardig te woekeren. Voor buurjongen inmiddels bezig met motorsteunen (voor 700 turbo's, hij wil maar niet aan de brushless)) en servosteunen in zijn Riva. Tevens (met hulp van Michiel) Robbe Rookie ingebouwd in Phantom. De mechanische regelaar was lichtelijk aan het puntlassen geslagen.... accu gelukkig nog heel.

Zodra t nieuwe spul vaarklaar is moeten we maar eens een mini Saw Zwolle in Genemuiden organiseren of zo!

Laatst bewerkt:
Hey,

Jij hebt het getroffen daar in die hoek. goede modelbouwers in de buurt (gelukkig heb ik er ook 1 in de buurt:D) je kunt veel van deze mensen opsteken! ik heb het werk van michiel en gerwin gezien en daar kunnen echt weinig mensen tegenop!

Groetjes,

Jelmer

Heren bedankt maar t meeste heb ik ook van Gerwin geleerd hoor of afgekeken .
icon_biggrin.gif

Ben nu bezig met de waterkoelingmantels van Carbon te maken, sorry Jelmer had er achteraf ook wel 1 voor jou kunnen maken maar de boot (X-ray L)
was al op transport naar jou toe en ben er gisteravond pas aan begonnen.

Grootste is voor een XL en de andere 2 voor een L type motor.

koeling.jpg

Michiel.

mamba vuurwerk

Ik heb gisteren de mamba opgehaald bij Marcel. Leuke hobby kamer heeft tie. Knikkert z’n bootjes vanaf balkon zo de gracht in. Erg praktisch, wonen naar je hobby.

Thuis gekomen natuurlijk even testen. Nieuwe stekkers gesoldeerd. 3s 15c lipo (van vliegtuig) er aan gehangen. Stekkers aansluiten en psssssjt vuurwerk. Uche. Snel de boel ontkoppeld, ramen open en h’m gesmeerd. Accupacket was 30% dikker geworden. Naar ik aanneem defect.

Maar wat is er misgegaan????
CIMG2463.jpg

Op instructie de buitenste stekkers (motor) gekoppeld aan de buitenste stekkers van de ESC. Kennelijk toch sluiting. Tijdens testen had ik de kale stekkers trouwens afgetaped, dus dat kan het niet zijn geweest. Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Anders graag ff hulp bij de installatie van het nieuwe accupakket. Dit niet nog eens!

Laatst bewerkt:
Hey,

Jij hebt het getroffen daar in die hoek. goede modelbouwers in de buurt (gelukkig heb ik er ook 1 in de buurt:D) je kunt veel van deze mensen opsteken! ik heb het werk van michiel en gerwin gezien en daar kunnen echt weinig mensen tegenop!

Groetjes,

Jelmer

Zoals je ziet Jelmer, heb ik ook heeeel hard begeleiding (met mamba) nodig!!

Groets Ton

Laatst bewerkt:
Lipo's bol gaan staan ZONDER dat de motor draaide ?
Is al misgegaan bij het aansluiten ?
Zoals de boel er bij ligt op de foto is er niks mis mee hoor !
Motor/regelaar draden kun je in principe niet verkeerd aansluiten.

T enige wat ik verder nog heb veranderd is dat ik de aan/uit schakelaar eruit heb gehaald en de draden aan elkaar gesoldeerd heb. De ruimte is zo klein....

Motor deed idd nix. Binnen 3-4 seconden na aansluiten, blies de accu zich op....

Durf nou dus nix meer aan te sluiten...

Back