Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Mogguh ;-)
Ziet er mooi uit buiten met dat zonnetje maar veradelijk koud en glad als voorspeld...
Ik blijf nog lekker in mijn winterslaap ad bouwtafel...alle elektronica is door de test heen gekomen en ik kan de Spyder vandaag weer in elkaar gaan zetten :D
Misschien vanmiddag en anders morgen haar weer eens met de voetjes vd vloer laten komen...

vliegen_kinderdijk_molens.jpg

Met Gerco1992 bij de Kinderdijk geweest. Weet iemand de exacte regelgeving over vliegen in/boven natuur gebieden? Iemand sprak ons aan en vertelde ons dat we er niet mogen vliegen.

Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2024-1-2015%20174052.jpg

Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2024-1-2015%20174120.jpg

ja... lees maar regelgeving voor rc modelbouwvliegen.
is geregeld behandeld maar weet ik niet zo gauw te vinden.

vliegen in het 16-hoven vliegveld gebied mag niet. vogel broedgebieden, recreatie gebieden hebben vaak verorderingen (checken bij de gemeente eventueel), boven snelwegen en binnen bebouwde kom mag niet, boven woningen mensen massas niet...
eigenlijk alleen nog op ambacht... en mischien ergens bij een boer op het weiland, en dan heb je vaak nog toestemming van de boer nodig ook.
en... fpv vliegen buiten bereik van jouw spotter mag niet in NL.

zonnetje lijkt te komen... heerlijk. helaas nog wachtende op mijn vrouwtje :(
maar... dagen worden echt al weer langer :-)

haha, mmm damn, mijn vrouw is gelukkig zeker een zonnetje in huis... als ik gewoon mijn hobby kan doen haha :-)

het leek lichter te worden... geluk, sony cam vliegt bijna in het donker nog.

Back