Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Discussie in 'Verenigingen' gestart door MARTIN290470, 19 okt 2013.

  1. denof

    denof

    Lid geworden:
    22 dec 2009
    Berichten:
    1.316
    Locatie:
    Ridderkerk
    Jammer van het weer, daarom ook rustig denk ik hier. Ik pak nog steeds mijn kansen bij redelijk weer. De phantom doet het altijd nog :)
    Maar voor nu lekker aan het bouwen en het vorderd. IMG-20201223-WA0006.jpeg 20201223_190941.jpg 20201223_190953.jpg 20201223_191014.jpg IMG-20201223-WA0006.jpeg 20201223_190941.jpg 20201223_190953.jpg 20201223_191014.jpg 20201223_191037.jpg
     
    MARTIN290470, Goser en jerp vinden dit leuk.
  2. MARTIN290470

    MARTIN290470 Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    19 okt 2013
    Berichten:
    1.354
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Dat ziet er goed uit Ed!
    Ben benieuwd.
     
  3. denof

    denof

    Lid geworden:
    22 dec 2009
    Berichten:
    1.316
    Locatie:
    Ridderkerk
    Heb hem gevlogen, 3x. Eerste 2x waren niet best daar ik wat aanpassingen moest doen. Hoogte roer paar graden verzet en motor gedumpt.
    Vorrige weekend ging ie lekker, cg goed, zonder gas netjes vlak, met gas klimmend omhoog.
    Ook matek405 deed goed zijn werk. Rth werkt als een trein.
    Lekker :)
     
  4. denof

    denof

    Lid geworden:
    22 dec 2009
    Berichten:
    1.316
    Locatie:
    Ridderkerk
    Tis een vervelend toestel. Door de korte neus en lichte motor was het geheel veel te zwaar door de vele lood. Vliegt goed maar zweeft zowat niks.
    Dus vleugel 4.5cm naar achter geplaatst. Cg blijft dan hetzelfde. Maar scheeld me zo'n 200 gram lood in de neus. Da's serieus.veel gewicht wat ik nu bespaar. Meer gewicht kan ik er niet uithalen. Volgende keer maar weer proberen.
     
  5. Ralphie

    Ralphie

    Lid geworden:
    1 mei 2016
    Berichten:
    204
    Locatie:
    Rhoon
    In dit model zat oorspronkelijk ook een flink zware borstelmotor. Dat verklaart waarschijnlijk waarom je zoveel lood erin nodig hebt.
    Ben benieuwd hoe het nu vliegt na het verplaatsen van de vleugels.
     
  6. denof

    denof

    Lid geworden:
    22 dec 2009
    Berichten:
    1.316
    Locatie:
    Ridderkerk
    Ook ik ben benieuwd, echt alles zelfs de servos voor hoogte en rudder zitten voor de vleugel, in het rompje waar net de lipo inpast.
    Kan niet geloven dat ook met zwaardere brushed motor zoiets heeft kunnen zweven.
    Het naar achter verzetten van de vleugel doet denk ik niets qua vlieg gedrag, behalve dan het gewicht vermindering. Ik kwam laatst op 1.5kg. Nu op 1.3kg vraag is zweeft het...
     

Deel Deze Pagina