Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Bijna is het officieel Lente!..mezelf verwend en er een lang weekend van gemaakt :D
Hoop dat het weer wat mee zit,beetje zon..mooie wolkjes en weinig wind?
Tussendoor wat knutselen ad mini als het ff minder is...jullie nog plannen?

Bijna is het officieel Lente!..mezelf verwend en er een lang weekend van gemaakt :D
Hoop dat het weer wat mee zit,beetje zon..mooie wolkjes en weinig wind?
Tussendoor wat knutselen ad mini als het ff minder is...jullie nog plannen?
Dus jij staat al op het veld[emoji23] [emoji23]

Verstuurd van mijn SM-N9005

Mogge allemáal.

Helaas van het weekend niet zo best. Idd vandaag windkracht 2. Morgen meer helaas.

Gisteren de quad laten draaien op tafel met zelfgemaakte lc filter. Dus een ferriet ring met zon 20 wikkelingen en een 470uf condensator... Geen streepje te zien op mijn scherm. Zou het dan toch werken?
Ik heb hem direct voor mijn sony cam. Dus met de PDB volledig acher mijn esc's en dergelijke.
Mischien vandaag eens kijken of het echt verbetering is...

Ik heb gisteren na alle ophef hier over storing de boel eens laten draaien op tafel en ik ziag alleen onder lage lichtomstandigheden hele flauwe lijntjes. Zal van het weekend eens kijken bij normaal daglicht.

Het viel mij op dat vliegen met zon het minder opviel, komt mischien door lichtere omstandigheden.
Maar bij bewolkt weer heb ik dus duidelijk horizontale lijnen...
Nu stoort het mij niet heel erg, maar als het lukt met zon simpele oplossing dan altijd beter.
Ik hoop het te zien vandaag. Ook ik ben benieuwd. Gisteren op tafel leek het weg :p

Mogge allemáal.

Helaas van het weekend niet zo best. Idd vandaag windkracht 2. Morgen meer helaas.

Gisteren de quad laten draaien op tafel met zelfgemaakte lc filter. Dus een ferriet ring met zon 20 wikkelingen en een 470uf condensator... Geen streepje te zien op mijn scherm. Zou het dan toch werken?

Ed,
Ik ben benieuwd als alleen de condensator geplaatst is zonder ferrietkern wat dan het resultaat is. Plus hetzelfde met dan alleen de ferrietkern.
Ik heb een beetje het idee dat alleen de condensator het resultaat geeft, het waarom kan ik je beter mondeling uitleggen als dit zo blijkt te zijn.

Evert

Verzonden vanaf mijn mobiel.

aea2b5af2f21e2750a37a5b5d1f73096.jpg

Werken..... :D

Dus jij staat al op het veld[emoji23] [emoji23]

Nee Luc,lekker uit kunnen slapen en nu aan de koffie te wachten op een zonsverduistering...
Filmpje in elkaar gezet van de 1e test met de gopro black 3+ onder de Spyder.
Hij hangt nog niet ver genoeg naar voren dus props etc. nog vol in beeld maar valt me allezins mee qua jelo...nu hangt de gimbal al wat verder,dit weekend weer testen :D
En voor Luc..filmpje via YT :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee Luc,lekker uit kunnen slapen en nu aan de koffie te wachten op een zonsverduistering...
Filmpje in elkaar gezet van de 1e test met de gopro black 3+ onder de Spyder.
Hij hangt nog niet ver genoeg naar voren dus props etc. nog vol in beeld maar valt me allezins mee qua jelo...nu hangt de gimbal al wat verder,dit weekend weer testen :D
Kan hem niet bekijken[emoji22]

Laatst bewerkt door een moderator:

Het is mij duidelijk hoe deze filters werken, maar de filter die Ed in elkaar heeft geknutseld roept bij mij vraagtekens op. Vandaar ik benieuwd ben of de combinatie voor vermindering van zijn probleem zorgdraagt, of 1 van de componenten afzonderlijk. Dat scheelt namelijk weer gewicht.
De meeste vraagtekens heb ik bij Ed zijn spoel, in de uitleg wordt een toroid spoel gebruikt en is qua wikkeling anders dan Ed heeft gemaakt.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het uitrekenen (de formule) niet meer in mijn geheugen zat en ik ook zou gaan expirimenteren met diverse componenten.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Back