Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

telemetrie via je zender dan? nat geweest, vuil op de print? met een kwastje mischien goed afstoffen...

ik heb een quanum setje van hk... zelfde probleem, een paar keer gebruikte telemetry zendertje, en dan ineens geeft hij ook nog maar 1 cell aan van de 3...
ook die kan dus gedumpt worden richting kliko...

ach, tis een leuke hobby, maar met wat pech blijft het geld en tijd kosten...
al een paar keer op het punt gestaan te stoppen in de 10 jaar rc... zeker met heli's vond ik het soms drama... maar jah, je moet wat. :confused:
Nee is frsky van taranis die leest vanaf de naze

Verstuurd van mijn SM-N9005

dat is ook behandeld volgens mij in de topic cleanflight ervaringen... wel een paar pagina's terug lezen...
maar als het al gewerkt heeft, dan heeft dat geen nut meer.
dan is het of de software van cleanflight, of waarschijnlijk de geest gegeven...

telemetrie via je zender dan? nat geweest, vuil op de print? met een kwastje mischien goed afstoffen...

ik heb een quanum setje van hk... zelfde probleem, een paar keer gebruikte telemetry zendertje, en dan ineens geeft hij ook nog maar 1 cell aan van de 3...
ook die kan dus gedumpt worden richting kliko...

ach, tis een leuke hobby, maar met wat pech blijft het geld en tijd kosten...
al een paar keer op het punt gestaan te stoppen in de 10 jaar rc... zeker met heli's vond ik het soms drama... maar jah, je moet wat. :confused:
Oh... 10 jaar pas. Hoevaak dat ik mijn spullen al letterlijk heb weggeflikkerd omdat ik het helemaal zat was..... reed ik weer mn auto aan bonken of ik verzoop ze in de plaatselijke sloot omdat er vroeger van die 27MC bakkies met kachel de boel weg drukte.... heb echt voor kapitalen weggegooid. Nu wijzer geworden. Gooi het nu in de hoek van mn hobbykamer. ....

haha lol... ja, ik heb dat 27mc gelukkig niet mee gemaakt...
ik hoop dat je eruit komt, mijn quad staat weer testklaar, maar tis net te vroeg donker nu... mischien morgen.

Mogge, goed man, zon simpel draadje, ik hoop dat dat ook bij mij het geval was...
Maar het regent, dus zal het maar niet proberen vandaag.

Apart... Opeens kreeg ik mijn otg kabel verbonden tussen mijn tablet en ez-gui programma.
En heb een usb app gebruikt die denk ik een drivertje heeft geinstalleerd ofzo
Nu instellen via kabeltje ipv bluetooth, wel handig

pffff bijna klaar met Tentamen...:teacher: griep gelijk erbij:(
morgen laatste dag:D
die dag ff uitziekeh.

ik gaa weer snel leren... laterzz

Ook van mij succes jordy.

Net nog even heimelijk mijn quad gevlogen... Hij bleef in de lucht. 3 lipos leeg, wel in acro want horizon had bizare drift op de roll naar links. Acro een uitkomst gebleken, en niet neergegaan. Toch de kapotte plus van de esc geweesr dan denk ik.

Ja dat is ook niet onbelangrijk idd ,
aangezien jij toch niet gaat vliegen Jordy , doe jij nog wat met die dx5 zender die ik je had gegeven?
Ik weet namelijk een jongetje uit mijn straat die opzoek is naar een dx5 en als jij er toch niets mee doet kan je die jongen daar heel blij mee maken. Als je het niet wil snap ik het ook wel maar ik dacht ga het je toch even vragen aangezien je er toch niets mee doet/gaat doen.
Gr nick

Zo.... net bij de buurvrouw mn pakketje met 2 nieuwe lipo's opgehaald voor de quad. Op aanraden van goser 2 kleintjes voor de kijkdoos en 1 x 2S ter vervanging voor de futaba nimh batterij. Deze is de laatste tijd relatief snel leeg. Als het goed is van de week ook de nieuwe naze van multirotors.nl.... en dan hopen dat het weekend ons goed gezind is....

Op aanraden van goser 2 kleintjes voor de kijkdoos en 1 x 2S ter vervanging voor de futaba nimh batterij. Deze is de laatste tijd relatief snel leeg. Als het goed is van de week ook de nieuwe naze van multirotors.nl.... en dan hopen dat het weekend ons goed gezind is....

Je zal met mijn broer hebben gesproken...ik heb je niks aangeraden :p

Echt wel... voor het compact houden van de kijkdoos. Had geen grote batterij nodig... hahahahaha... je hebt me weer op kosten gejaagd...

Ah...ik heb je vertelt dat mijn fatshark bril op een 2s 1000mah het de hele dag doet...ik weet niet of dat genoeg is voor jouw kijkdoosje;-)..ik heb wel gezegd dat je die lipo niet op je doosje moet doen maar los ervan,net als je VRX...zit je wel aan wat draadjes maar beter voor je ontvangst.
En je moet vooral niet naar mij luisteren zou Ben zeggen :D

Back