Ziet er wel netjes uit zo die bodemplaat. Waarom heb je die opnieuw gemaakt? Ik veronderstel vooral als sideguard voor de uitlaat? Dan was het misschien wel eenvoudiger om een stukje tegen de originele plaat te schroeven?
Nette radioplaat! Alles ruim plaats genoeg zo.
Toevallig denk ik een aantal zaken te herkennen: de radiobox van een enigma en de tank van een ultrex? En welicht een Protech motor?
Ik heb ook getwijfeld om ze van plaats te wisselen zoals bij een moderne buggy, maar heb het dan maar zo gelaten (hoewel geen van beiden origineel is ook bij mij). Ik vond het eleganter dat de tank achteraan staat. Mogelijk wel niet ideaal naar gewicht of zo, maar goed.
Nog 2 opmerkingen.
1 Je zult nog een extra staafje op zo moeten voorzien van je middendiff naar de voorbrug. Nu zal het nogal buigzaam zijn op die plaats wellicht. De radioplaat zal wel niet zo veel tegenhouden bij een harde val.
2 Is die spoiler uit blik? Ziet er erg netjes uit, maar wellicht zul je bij een eerste keer overkop hem wel al mogen vervangen... De spoilersteunen zien er ook niet echt flexibel uit. Tenzij hij eerder dient om te staan dan te rijden.
Velgen niet spuiten! Zwart vind ik altijd cool staan... Tenzij er al afbladderende verf op zit, kan ik niet goed zien op de foto's.
De kap ga ik ook aan de buitenkant moeten spuiten, maar ik ga eens experimenteren met gekleurde topcoat (polyester) denk ik. Ofwel eerst spuiten en dan een laagje fijn glasweefsel met epoxy erop. Moet daar nog eens mee testen.
Leuk om te zien dat iemand anders ook wat verder kijkt dan wat er standaard zoal is, en vooral met zo'n oldtimer dan.
Zeker eens eventuele vorderingen laten weten. De herstelde kap en zo.
Ja, die plaatjes: gewoon upload via Imaeshack en dan het juiste linkje kopiëren (die van thumbnail for forums dacht ik).
Dit stimuleert mij weer om eens verder te gaan met de mijne.
Groetjes, Bart