Hercules C130 4x40cc

Some guys have all the luck . . .

Van welke tekening is dit gebouwd???

Ziet er erg netjes uit.

Electro is ook nog altijd een optie, he . . . ;)

Succes!

jan.

hallo Jan

ik kan ook nog aan de mallen komen om deze kit weer volledig in schalenbouw te kunnen fabriceren.

Het maken van de onderdelen is voor mij geen probleem. Alleen wilt de eigenaar van de mal nu nog naar mijn wens iets te veel geld hebben.

ik wil best in een mal inversteren als ik een paar set er uit kan verkopen op voorhand. zodat het geld weer een beetje in balans is.

Ovrigens is er sprake van Y-kabels. :p

Wel de intelligente nemen, hoor!

Van Merz.

Vier servo's op een (1) kanaal . . . :o

(Je kunt het niet vaak genoeg zeggen. :nooo:)

jan.

Heb je daar een linkje van? En kan je dan 1 van de 2 reversen? Ik wil twee flaps met gespiegelde servo's in de vleugels... Sorry voor de off-topic.

Hugo

Heb je daar een linkje van?

V-Kabel 2

Je ziet maar weer Jan, ze komen altijd weer op je V-kabel uit. Deze link staat in inmiddels heel veel topics hier op het forum. Ik begin er nu echt aan te twijfelen of je hier toch echt geen aandelen in heb :rolling:

Dat zijn tog geen 40 cc motoren lijkt me eerder punt 40 dus 6,5 cc
Dat jato cisteem is weer zo een cisteem wat de amerikanen gejat hebben van de duitsers
Het werd in duitsland tijdens de tweede wereld oorlog al gebruikt
Lijkt me wel gaaf om dat is op een model te zien

Haha, met 4x een 6,5 krijg jij deze kist niet omhoog :nooo:

Op onze 3mtr zitten 4x 10cc :D

Dat licht er aan hoe licht het model is
maar 1 40 cc motor is genoeg voor een kist van ruim 2,2 meter
4 zou een span van 6 meter aan kunnen

Maar ik kan me vergissen hoor
Een foto van de motoren zou erg goed helpen

Da`s waar, onze zou ook met 4x 6,5cc (of zelfs wat minder) ook nog best te vliegen zijn.

Maar deze heeft een spanwijdte van zo`n 4 tot 4,5 mtr schat ik.

Allemachtig, wat een apparaat! :D

Ik denk dat 4 x turboprop de kist ook niet zou misstaan? Alleen wordt het dan wel een dure grap? :rolleyes:

6797.jpg

~Jolmer

Nah, nee toch? ;)

Dan natuurlijk ook met variabele pitch op de prop's, dan kun je na aan mooie Sarajevo Approach en touchdown, mooi de boel in reverse gooien en stevig ankeren!

Of draai ik nu toch door? :rolleyes:

~Jolmer

het zijn toch echt 40cc benzine motoren.
Deze zijn van 1991 van het merk 3w.

ja vier keer een turbo prop lijkt mij wel wat maar een beetje te duur helaaaaaaaaas :(:(

model is 440cm spanweidte.

servo y kabels ga ik eens naar kijken dankje jan.

Jan heb jij de c130 ook nog die hier op het forum stond als bouwverslag of is deze uiteindelijk verkocht?

Ik lees 4x40cc benzine, en een post van Alexzzz er achter aan, ik denk; dat wordt 3D vliegen met een Hercules! Maar nee, het ging slechts om de maiden.

Inderdaad, wel filmen. En foto's van de (her-)bouw, altijd leuk!

Hugo

Back