He Brandaris,
Ik heb geen duvels gebruikt. De reden is dat dit een deel is waar verder geen bijzondere krachten op komen. Uiteraard was het wel iets sterker geweest als ik wel duvels had gebruikt maar dit zit nu ook zeer stevig. Er komt later aan de binnenkant nog een plank tegen over de gehele breedte zodat er ook weer een goed verband in zit. Hier wordt dan ook de motor aan bevestigd.
En ja, het schiet zeker lekker op, zie de volgende foto's maar

Ging vanmiddag erg hard. Weinig tegenslag dus schroeven en lijmen maar.
Hier het achterste boeideel wat ik er op geschroefd heb. De hele reling is al klaar!
En vanuit de binnenkant gezien
En dan het tweede stuk, maat maakte even een foto terwijl ik met de decoupeerzaag het bovenste stuk op maat maak.
Zo lang wordt de boot niet maar gewoon even de hele plaat er tegen aan geschroefd, zaag ik daarna er wel weer af.
Je ziet dat ik driftig aan het zagen ben, moet af, moet af, moet af
Wat is er mooier dan met dit weertje een beetje knutselen in de frisse buitenlucht?
De voorkant even ruw afgezaagd zo ook de onderzeide.
Ongelooflijk, de hele linkerkant zit dicht!!

Nog even op het laatste ogenblik de rechtervoorkant een stukje tegen aan geschroefd. Nog een kleine opening waar een stukje tussen moet. Bootje ligt nu weer op de kop onder het zeil, volgens mij gaan we regen krijgen. Het daadwerkelijke bouwen is nu nog een eitje. Hooguit twee uurtjes werk nog. Dan wordt de gehele buitenkant geschuurd en gerepareerd daar waar nodig. Er zitten nog een paar gaten in de boeidelen die ik met epoxy dicht ga maken. Dan de onderkant in de glas met epoxy. Het schiet al lekker op