Het 1:12 Topic

Pakje met de stockspec is verstuurd, dan gaat mijn Nosram Matrix "07 Software versie in de verkoop :wink: Klopt helemaal wat je zegt.

Wat ook klopt wat Joost zegt is dat met 4 cellen het vermogen en dus de belasting omlaag gaat. Anders even goed voelen na 8 minuten rijden of de ESC niet té heet is. Na een rondje MOD rijden komt mijn ESC ook gewoon met 45 graden van de baan af, dus "een beetje warm" mag wel, maar niet heet. En natuurlijk zit er nog een Temp Cut Off op, dus áls hij te heet wordt stopt hij toch wel :D

Groet Robert

ik hoef geen wereldkampioen te worden maar het mag wat kosten...

bedankt voor je info !!

Dag mensen
heeft iemand ervaring met de corally sp12X?
Zou die alluminium voorophanging sterk zijn en heeft er al iemand die wagen getest zoja en met wat een afstelling werd er dan gereden op de voorophanging enz
merci

Er zijn er volgens mij maar weinig die daadwerkelijk met de rode alu ophanging rijden. De meeste kopen de WC versie of zetten de Asso/CRC ophanging erop. Deze werkt beter...

Voor afstellingen aan deze ophanging kan ik je niet helpen maar misschien iemand anders...

Joost.

Dag mensen
heeft iemand ervaring met de corally sp12X?
Zou die alluminium voorophanging sterk zijn en heeft er al iemand die wagen getest zoja en met wat een afstelling werd er dan gereden op de voorophanging enz
merci

Zoals Joost als zei kun je dan het beste de WC of of the US edition nemen. Met de dubbele voordraagarmen. Afstellingen ervoor kun je op de Corally website vinden. Een goede basis is denk ik de afstelling van Simo van afgelopen wk:

Afstelling Simo (Excel vereist)

Carbide diff balls zitten daarin, wat het is weet ik niet, maar ik weet wel dat de ceramische diff balls van Acer Racing veel beter aanvoelden dan de standaard balletjes, dus wellicht is die standaardset niet ceramisch.

100% zeker dat er géén ceramische diff balls standaard bij de RC12R5 geleverd worden. Er zitten standaard 6 tungsten carbide diff balls bij. Op zich al niet verkeerd en beter dan stalen kogels (tc staal is uiteraard ook staal maar dan harder). Ceramisch is echter wel de top in diff kogels...

Joost.

Ok bedankt voor de snelle reactie.
Dan de volgende vraag: weet iemand welke maat de diff balls zijn want ik wou ze alvast ff bestellen (R5 is onderweg) maar ik kan de maat nergens vinden enkel .125 in de handleiding.

Many greets

1/8" diff balls...

.125" = 1/8" alleen een andere aanduiding...

Maar bij de meeste zaken staan ze bekend als 1/8"

Joost.

Omdat het zo stil is nog maar een vraagje:
Brushless of brushed?
Heb allebei liggen maar wou eerst rustig beginnen met een 27 corally ofzow om het wat gewoon te worden.
hints en tips altijd welkom.

Groetjes

Voila de BMI DB12RR is ook besteld uit usa.

Ik zal proberen een bouw verslagje met foto's hier te posten als hij binnen is.

Gr
wes

hallo Wesley, even sites bekeken en ziet er wel knap uit hé. Alé straks mooie nieuwe aanwinst hier in Belgie,waarschijnlijk in premiere. Nog nergens ooit bespeurd. Succes alvast.

Back