Het 1:12 Topic

Ik gebruik zelf Much More 16 AWG draad op mijn 1:12 :) werkt goed, aan de andere kant honkietonkie draad van bij de Modelbouwwinkel werkt net zo goed ;-)

Groet Robert

Robert, was het zo koud tijdens de EPS, dat je oorwarmers op hebt?

pa040031_big.jpg

pa040031_big.jpg

Zie je al die dikke truien niet dan? En daar bij het gezwets van alle mensen (Zeker die 1:8 rijders ;-)) om mij heen, ondragelijk!!!! ;-) ...

Muziekje op zijn tijd is altijd lekker!

Groet Robert
(Die nog na zit te genieten van het weekend ;-))

Laatst bewerkt:
Oorspronkelijk geplaatst door M7H

zeker nog nooit naast frans gezeten :-) ............hahahah

geintje frans

gr Ronald

hallo,

ik zat even op de site van corally en toen zag ik dat ze een "nieuwe" versie van de sp12x hebben, deze is lipo geschikt, het enige verschil dat ik zo 1 2 3 zie is eigenlijk dat ze de gaten eruit hebben gehaald...

maar volgens mij kan ik zo ook eventueel een lipo erin leggen, of heb ik het dan helemaal mis?
sp12xmetlipo.jpg

Jacar

Eigenlijk hebben ze alleen een andere bodemplaat gemaakt, die een stuk stugger is...

Jammer, had meer verwacht toen het gerucht naar buiten kwam van een "nieuw te ontwerpen auto". Des al niet te min wel verstandig dat ze inspringen op de huidige veranderingen

Groet Robert

hoi ik ben me 1/12 aan het klaar maken ik wil dit jaar gaan rijden met lipo en 10,5 turns motor kan iemand mijn vertellen wat de roll out moet wezen ik zal op de mach indoor baan gaan rijden

ik wacht de reacties af
groet marco

op de mach rij ik met een rollout van 46 dus als je dat aanhoud dan zit je goed..
Je kan er iets boven of onder zitten dat moet je even zelf bekijken maar mijn motor wordt zo niet overdreven warm..

Groeten

John

hallo,

ik zat even op de site van corally en toen zag ik dat ze een "nieuwe" versie van de sp12x hebben, deze is lipo geschikt, het enige verschil dat ik zo 1 2 3 zie is eigenlijk dat ze de gaten eruit hebben gehaald...

maar volgens mij kan ik zo ook eventueel een lipo erin leggen, of heb ik het dan helemaal mis?
sp12xmetlipo.jpg

Jacar

Deze krijg ik morgen binnen en 1tje voor mezlef geschikt voor Nimh. Ben erg benieuwd hoe deze technisch gebouwd is.

Hallo allen,

Ik heb m'n CRC XL eindelijk binnen, maar heeft iemand nog een tip of advies over welke spur en pion ik op de MACH indoor kan gebruiken gelet op het feit dat ik een 10,5 turns met LiPo rijd?

En de groeten van Ben!

Ben ik rij dan niet met lipo's maar met cellen en ik heb in mijn auto een 88 spur met een
30 pinion.
Misschien moet je met lipo 1 of 2 tandjes lager gaan maar dat moet je even bekijken..

Veel rijplezier met je nieuwe auto

Groeten

John

Ik ben geen 1/12 rijder maar hierbij toch een tip. Om het nog makkelijker te maken is de verplaatsing verschillend per motor en nog belangrijker is de regelaar.

Laatst bewerkt:
Op Mach kunnen zo'n beetje alle banden wel gebruikt worden. Er ligt daar zeer goed tapijt :-) Welke combi jij fijn vind zal de combi zijn welke je rijdt. Voor mij was dat Yellow - 2x Pink op het E.K.

Diameter. Ik heb afgelopen weekend al mijn banden afgedraaid op 46,5mm achter, en 42,5mm voor, maar ook dat is mijn keuze, je kunt groter gaan, maar ook kleiner...

Groet Robert

Groet Robert

Back