Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Xceed of Mobgum?
Xceed rijd men volgens mij Soft (Rear) Hard (Front)
Mobgum gaat "alles" eigenlijk wel goed. Ik heb er Pink (Rear) 2x Pink (Front) gereden, maar ook Yellow Black, Ook Magenta rondom, ook Magenta 2xPink. Er is niet echt "een" set denk ik. Ligt een beetje aan rijder. Pink (Rear) 2x Pink (Front) is een safe set welke gewoon heel makkelijk rijdt, maar hier zul je misschien wel een tikje stuur mee missen (ik smeer dan de voor en achter banden 100% voor 20~30 minuten)
Yellow (Rear) Black (Front) kan ook, nadeel is dat Yellow relatief hard slijt, en eigenlijk in de 7de minuut een tikje grip verliest. Maar deze set heb ik wel hele snelle tijden op gereden. Ook deze smeer ik 100% rondom, alleen achter 30 minuten, voor 15 minuten.
Ga je met de standaart Corally rijden? Die heeft een erg smalle voorkant, ik denk dat Pink (Rear) 2x Pink (Front) dan het beste gaat. Is ook een set waar je niet heel erg op "fout" kunt gaan.
Groet Robert
Xceed of Mobgum?
Xceed rijd men volgens mij Soft (Rear) Hard (Front)
Mobgum gaat "alles" eigenlijk wel goed. Ik heb er Pink (Rear) 2x Pink (Front) gereden, maar ook Yellow Black, Ook Magenta rondom, ook Magenta 2xPink. Er is niet echt "een" set denk ik. Ligt een beetje aan rijder. Pink (Rear) 2x Pink (Front) is een safe set welke gewoon heel makkelijk rijdt, maar hier zul je misschien wel een tikje stuur mee missen (ik smeer dan de voor en achter banden 100% voor 20~30 minuten)
Yellow (Rear) Black (Front) kan ook, nadeel is dat Yellow relatief hard slijt, en eigenlijk in de 7de minuut een tikje grip verliest. Maar deze set heb ik wel hele snelle tijden op gereden. Ook deze smeer ik 100% rondom, alleen achter 30 minuten, voor 15 minuten.
Ga je met de standaart Corally rijden? Die heeft een erg smalle voorkant, ik denk dat Pink (Rear) 2x Pink (Front) dan het beste gaat. Is ook een set waar je niet heel erg op "fout" kunt gaan.
Groet Robert
Mobgums zijn toch gewoon OEM Jaco banden....![]()
Markus laat de velgen zelf maken, maar deze zijn gelijkend aan de Jaco velg, alleen zwart i.p.v. wit.
Stuurt vervolgens een berg velgen naar Jaco (USA) en vraagt om daar rubber omheen te plakken.
Kortom, Ja dat klopt.
Groet Robert
Parma heeft dezelfde zwarte velgen in zijn assortiment zitten...
Parma Blackhawks maar gewoon Jaco natuurlijk in een ander doosje...
PARMA/PSE 1/12 Blackhawk Fronts - Magenta (32)
Wie kan mij helpen aan een handelaar die Yokomo parts doet?
Ik zoek een bepaald onderdeel van een R12 maar kan er niet echt iets van vinden.
Het stond vroeger op de Graupner site maar daar is alles van de R12 weg
mvg Roy