Het 1:12 Topic

Roll-outs voor pancars zijn allemaal hetzelfde, als een 1/12 met een 13.5 / 1S werkt op roll-out X dan geld diezelfde roll-out ook voor een 1/10 met 13.5 / 1S.

In dit geval kan het voor de WGT wel anders uitpakken aangezien ze een andere motor / accu combo hebben.

welke rollout word er nu zo'n beetje op haarlem aangehouden? En is dat veel verschil met vorig jaar?

Vorig jaar reed ik rond de 57mm, nu zat ik op 52....
Dus ook jij kan denk wel een mm of 5 omlaag vergeleken met vorig jaar.

Uh Martin andere regelaar erin gezet...die hobbywing gaat even in de toerwagen om te kijken of zich dan hetzelfde probleem voordoet..

Kijk vanavond wel weer even op de mach..

Groeten

John

Ok, ik had toch graag nog de pas uitgebracht verbeterde firmware erop willen zetten voor je, ik heb hem inmiddels op een USB stick staan....
Kijk maar waar je zin in hebt.

Ok Martin ik neem hem wel mee naar de mach doe ik hem niet in de toerwagen dan kijken we vanavond nog wel..in ieder geval thankxx zie je straks..

Groeten

John

Straks?
Ik zat aan Woensdag te denken.
Vanavond weet ik nog niet of ik ff langs kan komen...

Doe maar, kun je vanavond nog ff met de GM aan de gang, en kun je van het weekend rustig de HW weer terug zetten.
Wel met die GM motor, want daar ligt het "probleem" denk ik.
heb je nog andere motoren i.p.v. die GM?
Een SP?, LRP?

Dat is een zéér goed chassis dat zeker erg goed zal mee kunnen komen met alle andere chassis. Goede kwaliteit van gebruikte materialen en goede onderdelen levering binnen NL.

Kortom, niks mis mee...

Dit weekend nog even bouwen en een perfecte auto klaarmaken, volgend weekend naar Sipotech voor de eerste meters met de ON300. 3,5T er op en knallen maar. :D

Klopt, maar overal zie je die ombouwsets voor de Serpent en als je al het OP chassis ziet dan is het allemaal oranje (bleh). Dus vandaar ;)

Back