Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Kim,
De naald welke ik hiervoor gebruik was al zo.
Het is een naald welke gebruikt wordt voor inkt-cardridges volgens mij, deze heeft standaard een botte punt.
Je Cessna 188 wordt prachtig!
Groeten, Ramses
.
Dat komt doordat er nog lucht in de spuit zit. Lucht kan je samenpersen en dat is wat je doet als je de zuiger naar beneden drukt. Als je dan de druk op de zuiger weer los laat zal de spuit na blijven druppelen en/of de zuiger zal terug veren.Het is gelukt om aan alles te komen maar helaas springt bij mij de zuiger in de spuit onder druk gewoon weer terug, dus ik moet steeds zelf doseren door erop te drukken, jammer...
Wat je moet doen is de spuit met de naald naar omhoog houden en alle lucht uit de spuit drukken en het eerste druppeltje uit de naald komt. Op deze manier kan je ook heel nauwkeurig doseren en dus de grootte van de "klinknagels" bepalen.
Als je dat doet heb je vrij slechte controle over hoeveel lijm er uit de naald komt.
Waar een druppeltje lijm wel niet goed voor is!![]()
Teken jij de afstanden helemaal niet af tussen de klinknagels?
Ik ben het afgelopen uur alleen maar lijntjes aan het tekenen......
Daar komt bij dat wij juist niet willen dat er steeds een nieuwe druppel uit de naald komt omdat we (meestal) geen rij van druppeltjes willen maken. Als het er een stuk of vier op een rij zijn is dat al veel.
Daarnaast speelt waarschijnlijk ook het verschil in de viscositeit van de lijm en de soldeerpasta een rol. Ook de diverse gietharsen die we af en toe op deze manier verwerken zijn waarschijnlijk dikker dan de lijm die jij gebruikt.
Alleen op de manier zoals ik heb beschreven werkt het uitstekend.
Allebei goede ideeën. Mijn spuit is maar 10ml.
Ontspannen door in te spannen. Waarschijnlijk niet echt fysiek maar je toch wel goed opletten dat je de onderlinge afstand en de druppel grootte zo constant mogelijk houdt.….. Muziekje aan en gaan, werkt best ontspannend.