Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Update!
Vandaag mijn Typhon opgehaald en dit is qua uiterlijk een andere esc.. iets gedetaileerder en op de onderkant staat geen stickertje met made in china maar is in het behuizing gedrukt en het rooster/afscherm kapje is het logo iets meer "crispy" (scherpere hoekjes etc)
Alleen toen de lipos ingeplugged en toen.......... NIKS koelventilatortje draaid nog geen 0,5sec en niks... geen bliepjes of lampjes die branden! Ik dacht wtf.. toen lipos gechecked en ja hoor 1 lipo is naar de %$#@?!! Gebeld met de LHS en gaf aan dat de esc de lipo om zeep heeft geholpen en ze gaven aan dat ze de lipo wel willen opsturen maar dat de kans klein is dat ik dit vergoed krijg omdat dit een gevolg schade is wat (meestal) niet wordt vergoed. Lekker dan een lipo van 65euro naar de gal!! Jammer dat de LHS het niet uitzich zelf wilt compenseren en dat ze dit zelf met de fabrikant proberen op te lossen.
Maargoed ik bestel wel een nieuwe lipo (ergens anders)
En waar ik achter kwam is dat ze mijn servo hebben vervangen met een Rc Plus servo 11kilo en volgens mij niet waterdicht zoals die van Arrma en minder sterk als die van Arrma en qua waarde een heel stuk lager is!! Maargoed het heeft metalen tandwieltjes dus dit scheelt en deed het prima toen ik ff op 3s ging rijden.
Ben allang blij dat ik me Typhon weer terug heb en ditmook nog eens voor het weekend zoals ze dit aangaven en waardeer dit ook zeer. Alleen jammer van die lipo.
https://imageshack.us/i/idzkgfcrj
Dan heb jij een typhon van een latere productielijn.. als ze dit nu gewoon preventief doen (esc's versturen naar alle LHS) maargoed mijn servo is ook vervangen dus ik hoop niet dat jouw esc in rook opgaat door je servo.
Mooi filmpje trouwens.. baan is wel erg veranderd, toen ik daar nog kwam waren er nog geen "jumps"
mariov123. Heb je nog nooit problemen gehad met hoge btw/invoerrechten? En als je lipos besteld met welke transporteur worden ze afgeleverd? Want volgens IATA (International Air Transport Association) mogen er geen Lithium accu's meer verstuurd worden (er zitten wel uitzonderingen tussen zoals bijvoorbeeld dat het wel toegestaan is wanneer dit in een apparaat wordt vervoerd of bij een bepaalde hoeveelheid/gewicht etc)
Ik durf gewoon bijna geen bestellingen te plaatsen buiten de EU ivm de douane.
Update!
... toen lipos gechecked en ja hoor 1 lipo is naar de %$#@?!! Gebeld met de LHS en gaf aan dat de esc de lipo om zeep heeft geholpen en ze gaven aan dat ze de lipo wel willen opsturen maar dat de kans klein is dat ik dit vergoed krijg omdat dit een gevolg schade is wat (meestal) niet wordt vergoed. Lekker dan een lipo van 65euro naar de gal!! Jammer dat de LHS het niet uitzich zelf wilt compenseren en dat ze dit zelf met de fabrikant proberen op te lossen.