Het brommer topic.

leuke verzameling brommers :).
die Zundapp's zijn toch erg leuke dingen altijd..

@ Joram, ziet dr netjes uit. Wil je aub je foto's wel wat verkleinen voortaan? wordt enorm traag door die grote bestanden...

Groeten,

Ruben

maar het is een matzwarte Puch met chroomkleurige zijkappen. hoog stuur, bananenzadel (altijd handig) en top ligt op 50 km/h (op teller). dit heb ik zelf teruggevoerd omdat ik dus de kar moest trekken. eerst liep die 70

Gister met mijn vader achter me aan een stukje gereden. Waar de teller aangeeft dat ik net veertig rij, zegt het klokje in de auto dus dat ik vijftig rijd. en als ik op mijn klokje dan 15-20 rij (mijn wijzer beweegt nogal ;)), dan rijd ik op het klokje van de auto dus 30 ... mijn teller heeft dus een afwijking van 2/3.
ik denk ook de mijn telmechanisme (bij het wiel natuurlijk) al wat versleten is. het is nl een replica van de oude, maar nu in plastic, en de eerste was al meteen kapot, dus dat was garantiewerk. zou slecht zijn als ik nu alweer een nieuwe moet (1 jaar oud :s)

en als ik het geld en de tijd en zin (om hem steeds te poetsen) voor had, dan zou ik ook wel een Zündapp of Kreidler willen :D schitterende dingen :O

[URL="
- Zündapp GTS-50 Super Sport 517 - 1976 onboard camera[/URL]
let niet op de kleur

[URL="
- zundapp van rick potze op rollerbank[/URL]
hier het bewijs dat politie's niet kunnen schakellen!

[URL="
- peter zijn zundapp op testbank 15,7 pktjes bij S&S in hoogeveen[/URL]
op de rollenbank, begint pas bij 1:40min

Laatst bewerkt door een moderator:
hij rijdt rond de 55 ;).
vind t wel goed, zijn hier nog redelijk wat rollerbankjes, dus ik zit redelijk safe zeg maar ;).
tnx van die foto's btw, ze waren echt gigantisch :p.

@Peter-jan. Hehe, eindelijk aan de schakel :p. welke senda is t? heb je een foto?

Groeten,

Ruben

Laatst bewerkt:
Hier zijn soms hevige controles, en zo zijn ze er nooit:p

Ach, hij loopt 75 echte, met correctie is dat niet zo'n heel erg hoge boete:p

Tsja, camera is 8MP, dus die wil wel grote pics maken XD

Greetz,
Joram

mwah, 75 op de roller.. is misschien 7 correctie -> 68 kmpu.. is een waarschuwing..
ik geloof dat je bij 65 + een waarschuwing krijgt. Bij de derde keer wordt hij in beslag genomen.. vandaar dat ik t lekker ibj deze snelheid hou :p.
Zo is mij het altijd verteld :p
Groeten,

Ruben

Mijn oude senda:

Afbeelding059.jpg

Afbeelding062.jpg

Erg veel plezier van gehad. Zijn toch wel zeer gave brommers.
Dit was trouwens hoe die er uit zag na 2 jaar gebruik. :D

75 echte km/h is minder op de roller hoor;)

Daar zit altijd een afwijking op, correctie eraf en je hebt net geen waarschuwing:)

@R3an!m@ted, vet ding:D

Greetz,
Joram

Gisterochtend in Zoetermeer de Senda R opgehaald. Het is al wel een oudje uit 1998. Hij gaat nog helemaal uit elkaar om gestraald en gepoedercoat te worden, aangezien het uiterlijk niet alles is, maar motorisch is ie perfect. Rijd erg comfortabel.Blij dat ik die Puch weggedaan heb.
r0uxoh.jpg

ao54qa.jpg

je gaat je Puch toch wel missen hoor ;)
toen ik een tijd geleden na 8 weken weer op mijn brommer stapte (brommer lag nl uit elkaar ;)), voelde ik me toch weer samensmelten :D

en heeft ie het over een oudje... tsss.. 1998: net 11 jaar oud dan ;)

Back