Het brommer topic.

zijn er nog meer mensen die een oltimer hebben

Tuurlijk...... 1972 Kreidler Florett TRS
full

@Kars R.

Volgens mij is dat Mink op de achtergrond of niet ?!?!?!

Laatst bewerkt door een moderator:
In maart m'n Aprilia Shiver uit 2008 verkocht omdat ik er te weinig op reed...Maandje terug op een geleende fiets wezen touren in de Ardennen en ik werd spontaan weer verliefd. Heb dus toch maar weer een niewe brommerdt gekocht: De Kawasaki Z1000ABS. Eergisteren mocht ik 'm ophalen!

Rustig aan het inrijden, maar het is gewoon een portable raket!

1043cc valt toch ook nog in de brommerklasse? Heb natuurlijk wel dat lelijke 'slangenleren' zadel laten vervangen door een zwarte...Welke Japanees is tegen welke Chinese muur aangelopen toen 'ie dit verzon? Wat een afgang...

Groet, Ronald

hwwrd4.jpg

Is het dan niet al een Motorfiets? M'n moeder heeft een BMW F-650, met een 650cc 1 cilinder motor. en die is geregistreerd als motorfiets.

Is dit nou een grap?
Brommers zijn naar mijn weten tot 50 cc en alles daarboven is volgens mij een motor??
Ik weet het niet zeker hoor maar...???

Hij bedoelt het toch ook als grap. Omdat hij zijn motor in dit brommer topic laat zien:o

Alles boven de 50cc wordt gerekend als motor.

Die Kawa Z1000 is toch wel een van de dikste naked bikes.

Hey,
Een 2 wieler boven de 45 km word al gerekend als motor, (volgens mij)
in ieder geval een lichte motorfiets
gr Jeroen

Heb ooit gehoord dat als je een oldtimer bromfiets hebt je wel boven de 50cc mag zitten. Kan zijn dat dit niet waar is hoor, zou het echt niet weten.
Maar naar mijn mening is het gewoon, alles boven de 49,9cc = motorfiets.
Heb trouwens tijdje terug vario eruit gehaald en ga nu in plaats van 60, 85 op teller:D
Gaat dus wel lekker nu, was alleen bijna gepakt door rollerbank...
Maar die heb ik lekker weten te vermijden.

@Banana, Op de rollerbank lijkt me niet eens je grootste probleem, aangezien je leeftijd..

een oldtimer brommer mag ook niet boven de 49,9cc hebben
gr. Jeroen

Back