Het brommer topic.

Heren .
Laat dit geen afzijktopic worden .
Emigreren mag nog steeds hihi.
En een rd 350 dat is toch een 3 cilinder .
Ik had liever een rd 500 gehad 4 cil v blok 2 takt brrr.

En een rd 350 dat is toch een 3 cilinder .
Ik had liever een rd 500 gehad 4 cil v blok 2 takt brrr.
250cc 350cc 400cc , 2 cilinder , 500 is 4....

alleen de 400cc heb ik niet gehad....

Hier mijn brommer,

Ook Die heb ik niet meer, alleen nog een RD350cc YPVS........

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stond vandaag nog op de rollerbank, ik wist nog onopvallend een dopje (die het vermogen iets omlaag haalt) in mijn demper te drukken, maar dit was helaas niet genoeg, 76km/h ongecorrigeerd, maar oompjes agenten zijn hier niet super snugger... ze rekenden wel twee! keer de correctie er vanaf, dus bleef er 63 over, genoeg voor een 'magere' €70 boete... het had ook anders kunnen aflopen ;) .

toch raar... mijn scooter die een hele tijd origineel geweest is (ECHT origineel) reed standaard al net geen 65 op de teller (net geen 60 op de gps)...

ik heb mijn brommer ook weer helemaal standaart gemaakt.
alles ok gemaakt, nog een revisieset besteld voor mijn lekkende schijfrem en nieuwe orginele remsigmenten voor de achterrem gekocht.
dan isie super en kan hij in de verkoop.

imgres
imgres
Mijn motor :)

S7003398.jpg

Laatst bewerkt:
Geinig ding, kontje lijkt alleen wel alsof ie van een scooter is.

Specs? ^.^
Keeway speed 125cc
top speed...slechts 130 km/h
Remschijven voor en achter:thumbsup:
Super ding voor in het stad en dergelijke, enkel autosnelweg doe ik niet.
Volgend jaar zware motor kopen.
Deze heb ik gekocht omdat je in België 125cc mag rijden als je 2 jaar je autorijbewijs hebt :).
Volgend jaar rijbewijs A halen en zwaardere motor halen.
Alsnog, super tevreden met deze ;)

Keeway speed 125cc
top speed...slechts 130 km/h
Remschijven voor en achter:thumbsup:
Super ding voor in het stad en dergelijke, enkel autosnelweg doe ik niet.
Volgend jaar zware motor kopen.
Deze heb ik gekocht omdat je in België 125cc mag rijden als je 2 jaar je autorijbewijs hebt :).
Volgend jaar rijbewijs A halen en zwaardere motor halen.
Alsnog, super tevreden met deze ;)
Toch netjes hoor , 130 :cool:
leuk ding maat ! , ik zoek nog een 2e city motor, denk dat het een 500rd wordt :D

excuus voor de slight off topic HEY klinkt toch als een brommer :p

P1010719.JPG

(De duo/passagiers voetsteunen zijn alweer eraf gehaald en er is een uitlaatsteun van Valtermoto voor in de plaats gekomen)

Iets zwaarder dan een brommer ;)
Suzuki GSX-R 600 L1 2011.

Omdat de meeste brommer fanaten een motor ook wel zien zitten dacht ik post het maar eens.

Het uitlaatsysteem is van Akrapovic ( De Racing Evolution Line ) en om hem beter af te stellen zit er ook een Powercommander 5 en een race luchtfilter in de motor ingebouwd. Hierdoor is de catalysator komen te vervallen. Deze woog ongeveer 15kg. Nu heeft de motor ongeveer 10pk meer ( kan ook ietsje meer zijn ) en dat merk je toch goed met accelereren.

Ben ook super tevreden met het geluidje. Het is wel wat hard zonder DB-Killer, maar who cares. Loud pipes save lifes!

Tijdens het filmpje heb ik van buiten de testbank cabine gefilmd, dit verklaart de waas.

Stond trouwens ook al in het full-scale topic gepost mocht hij bekend voorkomen

Hey

Als iedereen hier de grote brommers gaat plaatsen kan ik natuurlijk niet achterblijven :mrgreen:
Dit is mijn Yamaha FZR 1000 '87 :
full

Heb ook een kort filmpje met wat gebrom :)

En weer on-topic: Binnekort krijg ik een 3e Neo's erbij :)

Groeten

Wat een afschuwelijk ding zeg,ik zou persoonlijk voor een derbi senda drd limited edition gaan. Dat is pas een mooie schakel!:)
tja wat heb jij dan in de garage staan ?;)
Ik ben 20 jaar en aangezien ik geen rijbewijs -A wil en ik (belgie) hier met men B rijbewijs 125cc mag rijden,en aangezien hij volgend jaar vervangen word door een zwaardere moest hij niet teveel kosten en ik trek vlot genoeg op en haal makkelijk de 100 en hij is super zuinig..dus wat is u punt?
Ik vind hem trouwens wel nog er aardig uitzien ;)
Alles behalve afschuwelijk zelf..

btw die derbi senda rijd alles behalve lekker op langere afstanden, beetje raggen ok..
Maar dagelijks gebruik..neen bedankt!

Laatst bewerkt:
ik zit te kijken mijn tomos te verkopen en een ligier te kopen.
een 45 km autotje dus, is wel lekker warm voor v/d winter.
maar (ik weet niet wat deze kost) voor de prijs van de meeste 45 'auto's'. heb je al een volwaardige Wagen... vind het wat zonde van het geld.. en eerlijk... die dingen zijn echt ergelijk op de weg! :D
Als ik op de nummerplaat iets zie zoals "aixam, mister fast, " en al dat soort gedoe krijg ik een spontan "nooooooo" gevoel, haha :p maar handig kan het zeker zijn ..

Back