gelijk heb je.
druk maken om een brommer die 20 kilometer te hard loopt terwijl de criminelen zich uitleven.
idd, maar ze komen geld tekort dus dan moet ze wel,

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gelijk heb je.
druk maken om een brommer die 20 kilometer te hard loopt terwijl de criminelen zich uitleven.
Keeway speed 125ccGeinig ding, kontje lijkt alleen wel alsof ie van een scooter is.
Specs? ^.^
Toch netjes hoor , 130Keeway speed 125cc
top speed...slechts 130 km/h
Remschijven voor en achter
Super ding voor in het stad en dergelijke, enkel autosnelweg doe ik niet.
Volgend jaar zware motor kopen.
Deze heb ik gekocht omdat je in België 125cc mag rijden als je 2 jaar je autorijbewijs hebt.
Volgend jaar rijbewijs A halen en zwaardere motor halen.
Alsnog, super tevreden met deze![]()
Geinig ding, kontje lijkt alleen wel alsof ie van een scooter is.
Specs? ^.^
Wat een afschuwelijk ding zeg,ik zou persoonlijk voor een derbi senda drd limited edition gaan. Dat is pas een mooie schakel!![]()
tja wat heb jij dan in de garage staan ?Wat een afschuwelijk ding zeg,ik zou persoonlijk voor een derbi senda drd limited edition gaan. Dat is pas een mooie schakel!![]()
maar (ik weet niet wat deze kost) voor de prijs van de meeste 45 'auto's'. heb je al een volwaardige Wagen... vind het wat zonde van het geld.. en eerlijk... die dingen zijn echt ergelijk op de weg!ik zit te kijken mijn tomos te verkopen en een ligier te kopen.
een 45 km autotje dus, is wel lekker warm voor v/d winter.