Het Carson Specter / Montana verzameldraadje

Dat had ik bij mijn oude force motor ook. Deze lekte via het lager aan de voorkant. De rubberpakking was lek.

Intussen is mijn ''probleem'' verholpen. Vandaag de +10mm extended hubs op de mat gevonden.
Direct twee ervan op +5mm ingekort en op de achteras geplaatst. Nu is achter weer even breed als voor :D
Nu is ie +/-330mm lang en 310mm breed.

tis absoluut het blok niet alles wat daarom heen zit is kurk droog alleen bij de uitlaat en tank is het klets nat. ik zal wel even experimenteren met wat andere setups.

de olie lek is nog steeds aanwezig, brandstofleidingen zijn vervangen en dit keer lag de temp op 108. zou het de tank zelf zijn? hij lijkt goed te sluiten maar toch is hij klets nat en zit het afvoergaatje vol met olie en van daaruit loopt het over de bodemplaat

zou iemand een foto kunnen maken van de onderkant van de tank dop ik denk dat ik het een en ander ben verloren van de afdichting

cartersok

Heb ik ook, het is erg koud nu.
Een afgeknipte sok (bovenkant) over de carter doet wonderen.
Je kan ook de onderkant van je bodemplaat intapen, dat scheelt ook. En bij het eerste tankje doe ik zelfs een afgeknipte sok op de koelkop. Dan is ie binnen no time op temperatuur.

Maar het vaakst rij ik met een cartersok ;)

Foto ??

Op verzoek, de foto van de sok en van de tankdop:
Ik heb voor de uitlaatbocht een uitsparing geknipt, dan past ie mooier.

Laatst bewerkt:
dankje patrick ik mis idd de afdichting
wel raar ik heb de auto al een half jaar en hijs nog maar net ingereden omdat ik ook veel met andere auto's rijdt, en na 2,5 liter is de afdichting al niet meer te bekennen?

Back